ارایه خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر ICT روستایی

مدیرعامل بانک مسکن، ادامه داد: با توجه به توانمندی‌ها و امکانات شرکت آی‌تی ساز از جمله سامانه استعلام و احراز هویت و همچنین ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت،می‌توان از این ظرفیت در جهت هدایت بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک و در نهایت بانکداری دیجیتال بهره برد.

شایان، با تاکید بر اینکه بعد از شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های مردم غیرحضوری شد، گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمی‌تواند مزیتی برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط، بهترین تبلیغ برای بانک است.

این روند منجر به دسترسی مردم در نقاط دور کشور به شعب بانک مسکن، از طریق دفاتر مذکور می‌شود.



منبع

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از روابط عمومی بانک مسکن،« محمود شایان» در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک مسکن و اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ ساز با اشاره به نامگذاری امسال به «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بانک مسکن این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داد و تلاش کردیم تا در عمل، شعار سال را محقق کنیم. به همین منظور جلسات کارشناسی و فنی بین معاونت فناوری اطلاعات و مدیران آی‌تی ساز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در قالب این تفاهم‌نامه، مشتریان بانک در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق روستایی، می‌توانند از خدمات بانک، از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی سراسر کشور بهره‌مند شوند که در فاز اول این پروژه ارایه خدمات از طریق هزار دفتر خدماتی فراهم شده است.

  آمار اشتغال شش ماهه نخست امسال اعلام شد

وی افزود: خروجی جلسات منتج به این تفاهم‌نامه شد تا خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به مردم ارایه شود.