بارش باران در بیشتر استان‌ها طی امروز و فردا/ ارتفاعات و مناطق سردسیر سفیدپوش می‌شود

وی آب‌های امروز دریای خزر را مواج اعلام کرد و گفت: شاهد افزایش ۲ تا ۲.۵ متری ارتفاع امواج در نواحی ساحلی خواهیم بود و فعالان دریایی و صیادان باید توجه لازم را به این موضوع داشته باشند.



منبعرفیعی آسمان تهران را برای امروز نیمه‌ابری همراه با گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد و ادامه داد: بیشینه دمای پایتخت امروز به ۱۴ درجه و کمینه دما برای فردا به ۷ درجه خواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید خواهد بود که در برخی از این مناطق سبب ایجاد گردوخاک خواهد شد.

وی افزود: فردا (چهارشنبه) در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق جنوبی استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی و روز پنجشنبه نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل غربی خزر به ویژه استان گیلان و دامنه‌های جنوبی استان مرکزی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز در مناطقی از جنوب کشور از جمله خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و مناطقی از جنوب غرب از جمله چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق خراسان رضوی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده که این بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

  راندمان ۳۰ درصدی پرعیار سازی ذخایر هماتیتی در کشور