جزییات پروازهای ایران ایر به دوحه از مبدأ کیش و فرودگاه امام خمینی (ره)

به گفته وی، به دلیل فروش چارتری بخشی از بلیت‌ها، قیمت به تاریخی که بلیت خریداری شود بستگی دارد و قیمت نهایی را بازار تعیین می‌کند.



منبعقربانعلی گفت: قیمت بلیت‌ها برای مسیر کیش‌ – دوحه (مسیر رفت) از هشت میلیون تومان آغاز می‌شود. در مسیرهای رفت ممکن است این قیمت بالاتر و در مسیرهای برگشت کمتر باشد به طور کلی حداقل قیمت‌ها سه میلیون تومان و بسته به تقاضا بیشتر خواهد بود.

وی خبر داد: از امروز فروش پروازهای کیش – دوحه – کیش روی وب‌سایت هما به آدرس ebooking.iranair.com آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری راه و ساختمان، سه بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در تاریخ‌های ۳۰ آبان و ۴ و ۸ آذر ماه برگزار می‌شود؛ در همین راستا پروازهای ایران ایر از مبدأ کیش به دوحه و بلعکس در سه روز بازی‌های ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام خواهد شد.

«حسام قربانعلی» سخنگوی ایران ایر امروز در این باره به خبرنگار اقتصادی مجله خبری راه و ساختمان گفت: در مسیر کیش – دوحه – کیش و فرودگاه امام خمینی (ره) به دوحه، چهار پرواز برای روزهای بازی ایران در جام جهانی قطر در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند استفاده کنند.

سخنگوی ایران ایر افزود: همچنین از طریق سامانه فروش ایران‌ایر از مبدأ فرودگاه امام خمینی نیز بلیت‌ها در دسترس است و افرادی که بلیت بازی‌های جام جهانی و هیاکارت و اقامت رزرو شده قطر را دارند می‌توانند به دوحه سفر کنند.

جزییات پروازهای ایران ایر به دوحه از مبدأ کیش و فرودگاه امام خمینی (ره)