حل مشکل اعتبار نصب انشعابات آب و برق مسکن مهر

«هادی عباسی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی مجله خبری راه و ساختمان درباره چرایی عدم نصب انشعابات آب و برق مسکن مهر که موجب عدم سکونت مالکان آن از جمله در شهر پرند شده است، اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری برای حل مشکل انشعابات آب و برق واحدهای مسکن مهر برگزار شد.

عباسی اضافه کرد: اگر در تخصیص ۱۰۰درصدی با کسری بودجه مواجه شویم از محل اراضی تجاری برنامه تامین اعتبارات را ادامه خواهیم داد.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: بر این اساس اعتبارات در نظر گرفته شده ۱۰۰ درصد تخصیص خواهد یافت و در عین حال برای سال ۱۴۰۲ نیز بودجه خوبی برای حل خدمات زیربنایی مسکن مهر در نظر گرفته شد.

وی توضیح داد: قرار شد اعتباراتی که در بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و مربوط به خدمات زیربنایی است به صورت ۱۰۰ درصد توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص یابد تا انشعابات آب و برق واحدهایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، نصب شود.

وی درباره گلایه متقاضیان مسکن مهر درباره کمبود مدرسه در سایت مساکن شهر جدید پرند، پاسخ داد: تعداد کثیری مدرسه در سایت‌های مسکن مهر احداث شده است و در صورت گزارش آموزش و پرورش هر جا کمبودی وجود داشته باشد، آمادگی داریم تا از محل اراضی تجاری، مدارس را احداث کنیم.



منبع

  زمین ۲میلیون و ۷۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین شد