طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | road-housing

نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر هویت کسب و کار شما و شان آن باشد. تحقیقات نشان داده است که کارکنان در محیط های نوآورانه و مبتکرانه می توانند بهره وری بیشتری داشته باشند. اما ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که نمای ساختمان اداری چه ارتباطی می تواند با فضای داخلی ساختمان و بهره وری کارکنان داشته باشد؟! نکته اصلی اینجاست که نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر شان و منزلت کسب و کارهای مستقر در این ساختمان باشد.

  • رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است.
  • با توجه به طراحی دو واحد با مساحت تقریباً یکسان در هر طبقه ، چیدمان پله و آسانسور به گونه ای تهیه شده است که ، هر واحد از آن هم دارای نمای جنوبی و هم دارای روشنایی و نمای شمالی است.
  • در نتیجه کارکنان چنین ساختمانی به طور مداوم به کار خود مشغول گشته و بازدهی تولید در آنها افزایش می یابد.
  • اقدامات بعدی و مورد لزوم با سرعت و با کیفیت بالا به اجرا در می آیند.
  • شرکت های معتبری که در این زمینه کار می کنند برای هر فیلدی متخصصین مربوط به همان فیلد را دارند.
جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد. با این اوصاف، مسئولین ترجیح می دهند به کار بازسازی رو بیاورند و این کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی ساختمان اداری بسپرند. همچنین بازسازی بخش های مهمی مانند بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان جزو مراحل بازسازی ساختمان اداری می باشد. بنابراین طراحان باید بیش از همیشه در طراحی نمای ساختمان اداری خلاقیت به خرج دهند و بر اساس نوع کسب و کار و حرفه ای که در یک ساختمان اداری خاص برقرار است، نمای آن را طراحی کنند. به عنوان مثال اگر یک ساختمان اداری مربوط به کسب و کارهای حوزه ی معماری می شود بهتر است یک المان خاص که مرتبط با این حرفه می باشد در نما به نمایش درآید. از دیگر نکاتی که در مورد طراحی نمای ساختمان اداری می توان به آن اشاره کرد، متریال به کار رفته در اجرای نما می باشد.

  متن کامل گزارش کمیسیون عمران درباره «حادثه متروپل آبادان»

http://arianarchitects.irطراحی مجله خبری ساختمان با رویکرد سبز ایده ای بود که از بریتانیا آغاز شد. این رویکرد در طراحی داخلی نه تنها در حفظ انرژی های حیاطی کره زمین بلکه در بر فاکتورهای روانشناختی، اقتصادی و نگرش کارفرمایان و ذینفعان دیگر تأثیرگذار بوده است. هزینه نما با توجه به مساحت و ابعاد ساختمان، ارتفاع، نوع و سبک طراحی، جنس متریال و پرکار یا کم کار بودن نما محاسبه می‌شود. با وجود این نمی‌توان به راحتی هزینه نمای کلاسیک را بیشتر از نوع مدرن دانست یا نمای اداری پرکار را پرهزینه‌تر از نوع کم کار دانست، چراکه هر طرحی منحصر به فرد است و ممکن است گاهی به دلیل طرح متفاوت، هزینه حمل و نقل، مصالح و … متغیر باشد. توجه به ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی افرادی که در ساختمان کار می‎‌کنند نیز در طراحی نما اهمیت دارد.

تماس با ما

رابطه انسان را با طبیعت و محیطی که در آن زندگی می کند بسیار نزدیک تر کرده است. این نگرش نه تنها در معماری تأثیر گذار بوده بلکه بر جنبه های مختلفی از زندگی اعم از اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی مردم یک جامعه پایدار مؤثر بوده است. هسته بتنی فعال در فصل تابستان سودمند است به دلیل آن که جایگزین سیستم تهویه مطبوع می شود.

تاثیر شیشه هوشمند الکتروکرومیک بر بر بار سرمایش ساختمان‌های اداری در اقلیم گرم و مرطوب، گرم و خشک و سرد، ایران

مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است. بعد از ترمیم سقف و دیوارها، نوبت به اجرای نورپردازی مناسب می‌رسه. در ابتدا، باید برای انجام بازسازی، با افراد خبره در این حوزه مشورت کنین و راهنمایی بگیرین.

  ثبت بیشترین تردد بین‌جاده‌ای در روز هفتم عید/ مهران، بالاترین آمار خروج از پایانه‌های مرزی

در نظر نگرفتن قوانین منطقه بندی مربوط به حوزه‌‌های مسکونی و قوانین ساختمانی.