محور چالوس امروز بازگشایی می‌شود

محور چالوس امروز بازگشایی می‌شود

وی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید، رباط پشت بادام- بیاضه، فنوج- کتیج- رمشک، چاهان- زرآباد و پونل- خلخال مسدود است.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی، «رضا یوسفی» توضیح‌داد: مسیر رفت و برگشت محور چالوس به دلیل کوچ فصلی و تردد احشام از سطح سواره رو محور مذکور از ساعت ۷ تا ۱۹ امروز مسدود است.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، تصادفات ناشی از عبور احشام عشایر منطقه از محور ارتباطی کندوان از جمله نگرانی های این فصل از سال بوده که سرانجام پلیس راه فراجا و استان مازندران با اتخاذ تدابیر اصولی برای سال جاری روز دوشنبه (۲۱ خرداد) را برای عبور احشام دامداران در نظر گرفت.

منبع: https://www.irna.ir/news/85504033/%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-%DA%86%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%B3-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه‌داد: ترافیک در آزادراه تهران- کرج- قزوین محدوده بوستان جنگلی چیتگر، مهرویلا و کمالشهر، آزادراه قزوین- کرج- – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه- تهران حدفاصل نسیم شهر تا دهشاد و برخی مقاطع محور شهریار- تهران سنگین گزارش شده است.

وی بیان‌داشت:‌ همچنین به دلیل انسداد فوق، کارگاه جاده‌ای در محور هراز و انسداد مربوطه در روز دوشنبه این هفته لغو می‌شود.

یوسفی در ادامه به تشریح وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: تردد از آزادراه تهران- شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۷ الی ۱۹ ممنوع است.