مقالات ISI طراحی معماری ساختمان : 210 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی | road-housing

این سبک از نیمه دوم قرن هجدهم تا نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی در اروپا رواج داشت. این سبک هم همانند رنسانس از معماری کلاسیک یونان و روم پیروی می کرد با این تفاوت که عینا از قوانین و تناسبات معماری کلاسیک بهره می برد. این سبک در واقع اجرای معماری کلاسیک بر روی امکانات مدرن می باشد.

اصول طراحی نمای کلاسیک متفاوت تر از سایر طراحی ها میباشد، که در مقاله تفاوت نمای مدرن و نما کلاسیک میتوانید تفاوت ها را مطالعه کنید. طراحی نمای یک برج یا یک خانه که به سبک کلاسیک تزئین شده است، همیشه مد خواهد بود. با توجه به فراوانی عوامل مختلف که مهم هستند، باید با تمام دقت ممکن به تهیه چنین طرحی پرداخت.اصول طراحی نمای کلاسیک باید حتما رعایت شوند تا در نهایت یک نمای کلاسیک لوکس داشته باشیم اما این راه… هم ظاهر و هم ویژگی های کاربردی باید با عملکرد اتاق مربوطه مطابقت داشته باشد.لمینت از پلاستیک ساخته شده است، در حالی که پارکت همیشه از چوب خالص ساخته شده است.در این مقاله تفاوت لمینت و پارکت در معماری داخلی را با هم بررسی خواهیم کرد. مزایای پارکت پارکت – علاوه بر بسیاری از خواص خوب دیگر – بسیار بادوام است.لمینت باکیفیت…

  • ۶-حمام باید در نزدیکی اتاق خواب ها باشد و باید توجه کنید که درب آن از بقیه ی قسمت های خانه دیده نشود.
  • آیا معروفترین طراحی های نمای مدرن دنیا را میشناسید؟معماری همیشه بازتابی از دورانی است که ما در آن زندگی می‌کنیم.
  • این سبک از نیمه دوم قرن هجدهم تا نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی در اروپا رواج داشت.
  • این نکته قابل ذکر است که در این مرحله نیز مشخص کردن آسانسور و پله قابل انجام است ولی به دلیل اهمیت زیادی که دارد به صورت جداگانه در گام اول مشخص می شود.
  • معمار می‌تواند نقش یک مهندس را بازی کند اما نباید فراموش شود که هر یک از این دو حرفه، تعریف مشخصی دارند.
  تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد مسکونی/ ساخت یک میلیون و ۶۳۲ هزار واحد در کشور
تبدیل ساختمانی ظاهراً طبیعی به واقعیت، عملی پُرهزینه و در واقع غیرطبیعی است، زیرا طبیعت از قانون حداقل استفاده از انرژی بهره می‌جوید، در صورتی که برای ساختن و زنده نگاه داشتن ساختمانی شبه طبیعی با اشکال نامنظم، باید انرژی بسیار زیادی صرف شود. از دهه ۱۹۸۰ به بعد که پیچیدگی ساختمان‌ها در زمینه‌های مختلفی از قبیل سیستم‌های سازه ای، انرژی و فناوری افزایش یافته‌است، شاخه معماری به بخش‌های مختلفی تقسیم شده‌است. امروزه دیگر سازه‌های بزرگ نمی‌توانند فقط توسط یک شخص خلق شوند بلکه افراد زیادی در طراحی آن نقش دارند. مدرنیسم و پست-مدرنیسم توسط افرادی در تخصص معماری مورد نقد قرار گرفته‌اند، با این نگرش که معماری موفق اهداف فردی زیبایی شناختی، فلسفی یا شخصی نیست، بلکه هدف آن باید برطرف کردن نیازهای روزانه افراد باشد و باید از فناوری برای بهبود شرایط زندگی در آن استفاده شود.

http://arianarchitects.ir

ما این نقشه‌ها را همراه با فرم‌های مختلف مورد نیاز برای درخواست مجوز به بازبینی‌کننده طرح‌های محلی ارسال می‌کنیم، پیشرفت را در طول دوره بررسی نظارت می‌کنیم و اطلاعات یا توضیحات اضافی را در صورت درخواست ارائه می‌کنیم. هدف ما این است که پروژه شما را تا حد امکان سریع و بدون دردسر به پایان برسانیم، اما طول و هزینه این مرحله بسته به حوزه قضایی، پیچیدگی پروژه، و هر منطقه تاریخی خاص یا فرآیند بررسی طراحی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در این مرحله، ما فرآیند ترجمه برنامه را به یک طراحی ساختمان کارآمد آغاز می کنیم.

فصلنامه هنر معماری 65

در این گام از طراحی، شکل کلی طراحی نقشه تقریبا به پایان رسیده است و فقط باید ریزه کاری ها و بعضی اصلاحات انجام شود. در این گام بر اساس ستون گذاری که در گام پیش انجام شد احتمالا نیاز باشد که تغییرات خیلی جزئی در طرح های طبقات به وجود بیاید. معماری های تک یا تکنولوژی پیشرفته، عناصر پیشرفته تکنولوژی مجله خبری ساختمان و صنعت را با هم ترکیب کرد. معماری های تک سبکی از معماری است که تمامی تجهیزات و ابزار پیشرفته ای که قبلا در درون ساختمان بودند را بیرون کشید و به ظاهر بیرونی ساختمان منتقل کرد و در درون سازه هم فرم های انعطاف پذیری را قرار داد. ساختمان ها در این سبک بیشتر در اروپا و شمال آمریکا ساخته شدند.

  وزیر راه و شهرسازی: نهضت ملی مسکن در تامین زمین رکوردهای بی‌سابقه‌ای ثبت کرد

ضوابط طراحی معماری پارکینگ های طبقاتی