هدایای تبلیغاتی جدید خرید بهترین هدیه تبلیغاتی 1402 آراهنر | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

می‌توانید مطمئن باشید در این انتخاب هنر و صنایع‌دستی اصیل ایرانی نیز به دست شما خواهد رسید. گروه نوژیک با سرمایه نیروی انسانی جوان، متعهد و خلاق و با گذشت چندین سال سابقه فعالیت و کسب تجارب با نیروی مضاعف در مسیر تبلیغات، بازاریابی، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ در حرکت است. گروه نوژیک در تلاش است تا نقش موثری در توسعه بازار مشتریان خود و ارتقاء آگاهی مخاطبان داشته باشد. یکی از بسته‌های اختصاصی طراحی شده در آرا هنر، هدیه اختصاصی شهرداری تهران بود. یکی از ضیافت‌های شهرداری تهران دردوره مدیریت آقای قالیباف، ضیافت افطار با سفرای کشورهای اسلامی بود. در این بسته یک سفره قلمکار در کنار یک بشقاب قلم زنی نفیس، یک عدد صندوقچه خاتم به همراه زعفران اعلای قائنات و یک کاسه سفالی نیز به عنوان محتوایت هدیه در نظر گرفتیم.

  • به طور مثال شرکتی که بودجه بالایی برای تبلیغات دارد، می‌تواند یک تبلیغات تلویزیونی داشته و یا یک بیلبورد در مرکز شهر داشته باشد.
  • در فرآیند چاپ تقویم رومیزی، توجه به نکاتی همچون استانداردهای طراحی و چاپ، اهمیت زیادی دارد.
  • این مسئله دقیقا همان چیزی است که واحد‌های بازاریابی و تبلیغاتی مد نظر دارند.
شما می‌توانید از این فرصت برای طراحی هدیه تبلیغاتی برندتان استفاده کنید و مردم را به یاد خودتان بیندازید. برای دریافت بیشترین بازخورد و بهترین عملکرد از این هدایای تبلیغاتی و دریافت پیشنهادهای ویژه همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید. به صورت تخصصی و با بالاترین کیفیت، خدمات چاپ هدایای تبلیغاتی را از ما دریافت کنید.

  سرکنسول ایران در بصره: اتصال خط ریلی ایران به عراق، رونق بخش تجارت خارجی کشور است

اجرای طرح گرافیکی لوگو روی محصول

بسیاری از ما در طول زندگی خود به شکل‌های مختلف از کلاه استفاده کرده‌ایم، بدون اینکه توجهی به نوشته‌ها و طرح‌های چاپ شده بر روی آنها داشته باشیم؛ این‌ها همان کلاه تبلیغاتی هستند که به یک ابزار مهم در بازاریابی تبدیل شده‌اند. کلاه تبلیغاتی یه کلاه معمولی ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌های تبلیغاتی و یک برند خاص بر روی قسمت‌های مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبلیغات در قسمت پیشانی و بر سمت نقاب کلاه رواج بیشتری دارد و معمولاًشرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی از این قسمت بیشتر استفاده می‌کنند. انواع دستبند هوشمند با آخرین تکنولوژی روز و امکانات مختلف اعم از نظارت بر فعالیت ها و خواب، اتصال به انواع تلفن های هوشمند از طریق بلوتوث نوع 4، صفحه نمایش لمسی و همچنین مقاوم در برابر نفوذ آب می باشند. این نوع دستبند ها ی هوشمند همچنین قابلیت حک لیزر لوگو را دارا بوده و می توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته شوند. بله، شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با مجموعه اشانتیون تماس حاصل فرمایید و انواع محصولات خاص خود را در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و متناسب با سلیقه مشتریان خود سفارش دهید.

هدایای تبلیغاتی جدید خرید بهترین هدیه تبلیغاتی 1402 آراهنر | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی ما در شرکت پیشکش، ست مدیریتی است. ست‌های مدیریتی تبلیغاتی ما عموما شامل پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، خودکار، جا کلیدی تبلیغاتی و جا کارتی تبلیغاتی هستند که به تناسب بودجه و سلیقه شما قابل انتخاب شدن بوده و بر اساس سفارش شما در جعبه‌های ما چیدمان می‌شوند. ما در شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش در این زمینه بسیار خلاق و پیشرو هستیم و تلاش کرده‌ایم که با کیفیت‌ترین ست‌های تبلیغاتی را تهیه کنیم. ست‌های ما جزو پرفروش‌ترین محصولات تبلیغاتی هستند و معمولا شرکت‌ها پس از هر خرید مجددا تعداد بیشتری سفارش می‌دهند. در داخل این جعبه‌ها فوم‌هایی وجود دارند که روی آن با یک لایه جیر پوشانده شده‌اند که زیبایی کار را دو چندان می‌کنند. این فوم‌ها بر اساس سفارش شما با برش لیزر آماده می‌شوند و هدایای تبلیغاتی انتخابی شما داخل آن به زیبایی قرار می‌گیرند.

  ارسال لایحه اصلاح مواد ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس پس از عید

یک سری از ابزارها و هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی بوده و در هر مکان و زمانی مورد استفاده واقع می شود ما می خواهیم به چند نمونه از این اقلام اشاره کنیم که هم می تواند هدایایی برای خانوم ها باشد و هم آقایان. می توانیدموثرترین تبلیغ را برای کسب و کارتان انتخاب کنید و بیشترین بازدهی را از کمپین تبلیغاتی خود دریافت کنید. شرکتی مانند “آراهنر” این امکان را دارند تا هدیه مورد نظر شما را به سلیقه خودتان شخصی سازی کنند. از مشاوره و طراحی گرفته تا تولید و چاپ را با خیال راحت به آنها بسپارید، مثلا نام شخص هدیه گیرنده را با توجه به نوع هدیه شما، به شکل هایی زیبا، شکیل و ماندگار به هدیه شما بیافزایند. برای این کار می توانید با تیم ایده پردازی هدیه در آراهنر، مشورت کنید.

ست مدیریتی کد ke 09