چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | road-housing

از نظر شرکت بازسازی و طراحی ساختمان ها چه یک خانه، یک دفتر بزرگ یا یک ساختمان اداری، هر سازه ای باید به خوبی طراحی شود. برای ساختن ساختمان معقولی که هدف آن را مشخص می کند، نیاز به خلاقیت یک متخصص طراحی داخلی و تزیینات تجاری دارد. بازسازی ساختمان اداری معماری ساختمان به نتیجه نهایی بستگی دارد. نمای ساختمان اداری نمایشگر جایگاه، منزلت و ویژگی‌های مالکان ساختمان است. نمای ساختمان نیز یکی دیگر از مواردی است که در لحظه اول به چشم همکاران و مشتریان می‌آید. بنابراین با نمای اداری ویژه و منحصربه‌فرد می‌توان اعتبار، جایگاه و منزلت بالای سازمان را نمایش داد.

طراحی داخلی ساختمان اداری فنجی به مدت چهار ماه مورد بررسی و بهسازی قرار گرفت. فضایی که درآن بین کار و تفریح تعادل برقرار شده است، نتیجه ی تفکیک فضایی بین فضاهای متنوع یاد شده است. روزهای گرم تابستان و روشن کردن بی امان سیستم های سرمایشی در محیط کار اجتناب ناپذیر است. اما به تازگی طراحان با پیاده سازی روش هایی خاص در طراحی نمای ساختمان اداری توانسته اند مصرف انرژی را بهینه سازی کنند.

اگه میخوای کابینت خونه رو عوض کنی، قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

طبقه اول آن یک دفتر خصوصی و طبقه هم کف این پروژه یک خرده فروشی می­ باشد. از دلایل اهمیت ورودی ساختمان این است، افرادی که می خواهند با شما همکاری داشته باشند پیش از ورود به شرکت شما بایستی از درب ساختمان عبور کنند. شک نداشته باشید که آن ها پیش از هر چیز به کیفیت نمای ساختمان و تمیز بودن آن دقت خواهند داشت.

  • طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است.
  • اتاق های استراحت و بازی واقعا در روحیه کارکنان تاثیر داره و بازدهی رو بالا می بره.
  • همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه 40 درصدی استفاده شده در نما بود.
  • در همسایگی این پروژه 6 مجتمع تجاری در شمال و یکی در جنوب قرار دارد.
  تکذیب اخبار تعلیق پروازهای شب گذشته مهرآباد
پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. ساختمان های اداری باید یک تفاوت خاص با سایر ساختمان ها داشته باشند بنابراین بهتر است که در نمای آن ها از یک المان خاص استفاده شود. این المان می تواند یک مفهوم را در بر داشته باشد و در عین حال با سایر اجزای ساختمان در هماهنگی و تطابق باشد. به این نتیجه رسیده است که زمانی که یک ساختمان سبز در کوتاه مدت( مثلاً تا 10 سال) بازدهی خود را نشان ندهد و هزینه های صرف شده را جبران نکند. در نتیجه کارکنان چنین ساختمانی به طور مداوم به کار خود مشغول گشته و بازدهی تولید در آنها افزایش می یابد.

http://arianarchitects.irاستفاده از متریال هایی که موجب حفظ ظرفیت دمایی و عدم هدر رفت گرما و سرما در روزهای مختلف سال می شود از جمله اقدامات طراحان در این راستا است. بسیار مهم است که طراحی نمای مجله خبری ساختمان به گونه ای باشد که موجب صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی شود. این کار به بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

مشخصات پروژه