کناف سقف طراحی و اجرا با کمترین هزینه ایملک-کناف آوگون

قابلیت مهم دیگر، رنگ پذیری آن است به صورتی که شما می توانید رنگ دلخواه خود را بر روی سقف کناف پیاده کنید. در مطالب بالا به این مسئله اشاره کردیم که مزایای سقف کناف بسیار زیاد می باشد و شاید همین مزیت هایی آن است که باعث شده یکی از مهم ترین مصالح ساختمان سازی در صنعت امروزی به حساب آید. اما طبیعتا هر وسیله و ابزاری علاوه بر مزیت هایی که به همراه دارد معایبی را هم دارا می باشد که سقف کناف هم از این مسئله مستثنا نیست. کناف کاری سقف را می توان به راحتی برداشت و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد. همچنین این سقف ها یک پنل پشتی دارند که با دسترسی به آن می توانید تعمیرات را شروع کنید.

  • برای ساخت سقف اتاق پذیرایی گزینه‌های زیادی پیش روی شما وجود دارد اما ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش، کناف کاری است.
  • شرکت کیان دکور به عنوان یکی از مجموعه های فعال در اجرای پروژه های سقف کاذب و دیوارپوش این افتخار را دارد که طی سال های متمادی خدمات به مشتریان خود، از توانمندی و ظرفیت استادکاران و طراحان پروژه متبحر و حرفه ای بهره برده است.
  • سقف کاذب کناف هم بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود.
  • البته ناگفته نماند که زیبایی سقف های دکوراتیو بر کسی پوشیده نیست.
  • برای این کار باید قبل از اجرا طرح سقف کناف، از نصاب سقف کناف بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

در صورتی که نقاشی روی گچ نقصی داشته باشه تا حدودی می توان آن نقص را رفع کرد. اما اگر بتونه کاری روی کناف سقف به درستی صورت نپذیرد شاهد موج ها و برآمدگی های بسیار فاجعه انگیزی در کناف سقف خواهیم بود. همچنین می توانید از کناف سقف در آشپزخانه در قسمتی از سقف استفاده کنید و با متریال های متفاوتی همچون مس و چوب آن قسمت را متمایز سازید. این سازه به شکل براکت بوده و یه صورت افقی اجرا شده و در تماس با گچبرگ‌های کناف می‌باشد. در حقیقت عملکرد آن مانند تیرچه بوده و علاوه بر تحمل وزن سازه و انتقال نیرو، گچبرگ ها را نیز به شاسی متصل می نماید.

  چرا قطارهای سریع‌السیر در چین محبوب شد؟

اتصالات:

برای خرید و اجرای سقف کناف با کارشناسان خود در آکس تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه بهره مند شوید. استفاده از سقف های کاذب و انواع دکور در کناف اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان تبدیل شود و فضای دلنشین را به کمک بیاورد. بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است. استفاده از کناف به همراه چراغ های ال ای دی توکار، فضای اتاق را بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش خواهد کرد.

نمونه پروژه های کناف سقف

همچنین این سازه میتونه نقش باربری داشته باشه و به عنوان تکیه گاه در سقف عمل کنه و یا به عنوان یک عضو الزامی در ساختارهای دارای عایق بندی صوتی یا دارای کد حریق نیز به کار گرفته بشه. از این قطعه در سقف های D112a جهت اتصال سازه باربر (فوقانی) به سازه پنل خور (تحتانی) و ایجاد یک شبکه استفاده میشه. این قطعه در دو اندازه، برای سازه هایCD60 و F47 تولید و عرضه میشه.

رنگ کناف سقف پذیرایی

کناف سقف طراحی و اجرا با کمترین هزینه ایملک-کناف آوگون این روش با توجه به راحت بودن نصب و اجرا، تمیز و سریع بودن، دسترسی آسان به زیرساخت، تعمیر راحت، قابلیت نصب در مکان های مرطوب مانند حمام و استخر، جنبه های زیبایی و کاربری فوق العاده، بسیاری از طراحان را به سمت خود جلب کرده منبع است. علاوه بر موارد ذکر شده مقاومت در برابر زلزله و سبک بودن، از دیگر مزایای آن است که در ایران طرفداران زیادی دارد. لذا توصیه می شود از این سازه های آماده استفاده کنید و در این امر کار را به بهترین افراد و گروه ساخت و ساز بسپارید.

  طرح توسعه حرم شاه‌عبدالعظیم در دست تدوین است