۱۶ کیلومتر از محور رامشیر _ ماهشهر چهارخطه می‌شود

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1403081208526/%DB%B1%DB%B6-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%85%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%B4%D9%87%D8%B1-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%B7%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

بهرامی اضافه کرد: ۱۰کیلومتر قطعه دوم تا پیش از پایان سال جاری روکش آسفالت آن به اتمام رسیده و بطور کامل چهارخطه شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی عنوان کرد: طول این محور بیش از ۴۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست اجرا است و عملیات روکش آسفالت قطعه دوم از رامشیر به ماهشهر آغاز شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: ۶ کیلومتر از مجموع ۱۰ کیلومتر قطعه اول تا ۲ ماه آینده بطور کامل چهارخطه شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، اظهار کرد: پروژه چهارخطه محور رامشیر – ماهشهر یک پروژه ملی است که اجرای آن افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در این محور پر تردد را به دنبال دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ به موقع اعتبار تا انتهای سال جاری قطعه دوم که بسیار مهم و پرتردد است به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود.

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تا پیش از پایان سال جاری ۱۶ کیلومتر از محور رامشیر _ ماهشهر به طور کامل چهارخطه شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

۱۶ کیلومتر از محور رامشیر _ ماهشهر چهارخطه می‌شود

وی با بیان اینکه ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است، خاطر نشان کرد: اعتبار موردنیاز برای چهار خطه کردن قطعه دوم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

  مرکز امنیت دریایی مشترک ایران، عمان و پاکستان تشکیل می‌شود

 بهرامی افزود: در این محور، ترافیک بسیار سنگین است و بخش عمده ترافیک نیز از سمت ماهشهر به سمت رامشیر است.