آخرین وضعیت برنامه‌ریزی پروازهای فوق‌العاده به نجف

به گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری راه و ساختمان صبح امروز معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی از صدور مجوز برای ۲ پرواز فوق العاده به مقصد نجف از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگرداندن زائران خبر داد و قرار شد جزییات و زمان این پرواز اعلام شود.

سازمان هواپیمایی عصر امروز سه شنبه در اطلاعیه‌ای جدید به نقل از «حسن خوشخو» معاون هوانوردی سازمان اعلام‌کرد: با توجه به تحولات داخلی عراق و محدودیت‌های اعمال شده در خصوص رفت و آمد به کشور عراق سازمان هواپیمایی کشوری در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به بازگرداندن ایرانیانی که قصد بازگشت از عراق به کشور را دارند، اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم را به عمل آورد.

در این اطلاعیه معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفته است: به طور حتم تا اوضاع عراق به ثبات نرسد مجاز به انتقال مسافران به این کشور نیستیم. همچنین عراقی هایی که در ایران هستند می‌توانند به کشورشان بازگردند.

خوشخو توضیح داده است: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با انجمن شرکت‌های هواپیمایی مسافران ایرانی دارای بلیت در فرودگاه نجف در صورتی که پروازشان با آن شرکت هواپیمایی موجود نبود می‌توانند با سایر شرکت های هواپیمایی ایرانی به کشور باز گردند. چنانچه مسافری بلیت نداشت می تواند در فرودگاه نجف با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرت هوایی ایرانی نسبت به تهیه بلیت اقدام کند.

بر اساس پیگیری انجام شده، در صورت مجوز سازمان هواپیمایی عراق، پروازهای فوق العاده به نجف فورا انجام می‌شود. همچنین به دلیل بازگشت آرامش به عراق احتمال عادی شدن پروازها بین ایران و عراق وجود دارد.

  تعیین تکلیف مالیات بر خانه‌های خالی تا ۲ ماه آینده



منبع