آغاز به کار فعالیت ۵۰ آزمایشگاه محلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

وی ادامه داد: ما در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تلاش برای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی، به دنبال توسعه در کشور و تضمین کیفیت پروژه‌های عمرانی هستیم.

به گزارش روز سه‌شنبه مجله خبری راه و ساختمان از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل این شرکت در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نیروی متخصص و توانمند با حضور در ۱۴ استان کشور و به‌کارگیری تجهیزات منحصربه‌فرد متناسب با نیازهای پروژه‎ در آزمایشگاه‌ها مستقر شده و خدمات مطالعاتی، مشاوره‌ای، فنی، مهندسی و آزمایشگاهی را منطبق با استانداردهای تدوین شده داخلی و بین‌المللی و متناسب با نیاز فنی پروژه‌های عمرانی کشور ارائه می‌دهند.

کیانپور با اشاره به پروژه‌های عمرانی که در استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند افزود: تمامی این پروژه‎ها از پروژه‎های ملی و استانی مهم در کشور محسوب می‌شوند که شامل ارائه خدمات فنی و مهندسی در منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال، ساختمان‌های مسکونی مجلس شورای اسلامی، متروی میدان نماز اسلامشهر، مجتمع مسکونی کارکنان همراه اول و کمربندی پاکدشت می‌توان برشمرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: خدمات این شرکت در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات با کیفیت و ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور قرار گرفته است و امروز به طور نمادین و هم‌زمان ۵ واحد محلی استان تهران رونمایی و فعالیت خود را آغاز کردند.

در این مراسم احمد نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران نیز ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از عملکرد واحدهای آزمایشگاهی مستقر در سراسر استان و همچنین اهم اقدامات این آزمایشگاه ارائه و به تشریح عملکرد ۵ واحد جدید پرداخت.

  هوش مصنوعی چه کاربردهایی در هواشناسی دارد؟

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد ظرف مدت ۲ ساعت با حضور نیروهای متخصص و تجهیز کامل واحد آزمایشگاهی، به منظور انجام بیش از ۶۳۰ مورد آزمایش خاص و متنوع در سراسر کشور حضور یافته و دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و پیمانکاران را در ساخت پروژه‌های با کیفیت به عنوان یک بازوی توانمند و امین در سراسر کشور یاری رساند.

قالیباف افزود: طی دو سال گذشته آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران موفق شده است ۱۷ واحد محلی را در پروژه‌های مهم عمرانی ملی و استان مستقر و با ارائه خدمات منحصربه‌فرد نقش‌آفرینی تأثیرگذاری در پروژه‌های عمرانی استان تهران داشته باشد.



منبع

کیانپور افزود: واحدهای محلی رونمایی شده در استان‌های تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان، گیلان، سمنان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارند که در این واحدها ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی، فنی، تخصصی و آزمایشگاهی به ارتقای کیفی و افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه احداث پروژه‌ها کمک می‌کند.