آلوسیس ساختمان اداری استراتوس اجرای نمای ساختمان ، پنجره و دکوراسیون داخلی در ایران | road-housing

این طراحی پوسته‌ای یکپارچه برای نمای بیرونی به شکل فرمی مدرن با استفاده از خطوط منحنی و حجمی غیر هندسی، یکی از زیباترین نماها را خلق کرده است. خلاقیت در این طراحی با نوآوری در فرم کلی ساختمان، تزئين آن با شکل‌های مجله خبری ساختمان بدیع و همچنین استفاده از نور داخلی برای ایجاد تضاد و نمایش طرح گل‌ها صورت گرفته است. یکی از متداول‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در نمای اداری، فلز در کنار سنگ و آجر و یا فلز و سنگ است.

پنجره ى قدى در جنوب ساختمان در طول روز نور را به تمامى نقاط فضا مى پراكند. اين نور براى استفاده كنندگان از فضا بسيار مطلوب است و افراد به واسطه ى اين نور به محض ورود به فضا با انرژى شروع به كار مى كنند. پرده هاى نيمه شفاف براى جلوگيرى از ورود نور مستقيم به فضاها است. نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود. نور کنترل شده و سایه های نرم و بدون شکست باعث ایجاد فضایی به هم پیوسته می شوند. فرضا بهره گیری و نصبپارتیشن چوبی اداریدر ساختمان های اداری و حتی تجاری می تواند محیط ساختمان را به چندین بخش تقسیم نموده و در هر بخش از ساختمان به فعالیت های متعدد پرداخت.

http://arianarchitects.ir

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. یعنی ساختمانی با سقف فرسوده و دیوارهای کهنه، می‌تونه مانع ادامه همکاری برخی افراد با شرکت باشه و عواقبی ناخوشایند به دنبال داشته باشه. گروه ایناب دارای مهندسین طراح می باشد که با توجه به قوانین و آئین نامه های ساختمان، خصوصیات مصالح،نوع کاربری ساختمان طرح اولیه را با توجه به سلیقه کارفرما ارائه می دهند.

  اعزام ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی در ۱۱ ماه گذشته

بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی

مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد. بازسازی‌های کلی‌تر، نیاز به تخلیه ساحتمان دارن و طبیهتاً پروژه‌های زمان‌برتری هستن. و در نهایت، با چیدمان نهایی و تمیزکاری، بازسازی رو به پایان برسونین. جمع آوری نظرات و ایده‌های کارمندان هم می‌تونه در تاثیرگذاری بیشتر بازسازی کمک کنه.

بودجه مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری چقدر است؟

درست است که پیش بردن یک پروژه به تنهایی می‌تواند راه خوبی برای ذخیره‌ی پول باشد، اما بهتر است بعضی چیزها را به متخصصین محول کرد. نوسازی فضای اداری یکی از این موارد است؛ نداشتن یک پیمانکار متخصص می‌تواند برای شما گران تمام شود. نوسازی فضای اداری می‌تواند گران باشد، بنابراین تعیین بودجه امری بسیار مهم است. بیش از اندازه برای چیزهایی که ضروری نیستند هزینه نکنید یا برای چیزهای مهم به اندازه‌ی کافی هزینه‎‌ کنید. چیزی که در بدو ورود به این مجموعه جلب توجه می کند، لابی کوچک و منحصر به فرد آن است که به گفته ی معماران پروژه، برای انتقال آسان وسایل و رفت و آمد عمومی، این چنین طراحی شده است. همچنین در این قسمت، فضاهایی همچون كافه تریا و سالن ورزشی نیز جانمایی گرفته است.

  • شک نداشته باشید که آن ها پیش از هر چیز به کیفیت نمای ساختمان و تمیز بودن آن دقت خواهند داشت.
  • مطلبطراحی ساختمان اداری مدرن، زیبایی خیره کننده شرکت دارویی سیناژنجزییات بیشتری را در رابطه با این ساختمان با شما در میان می گذارد.
  • نه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید.
  • دریافت مجوز در برخی پروژه‌های بازسازی ساختمان اداری، لازم و ضروری هست؛ امّا به طور کلی از دریافت مجوز برای ساختمان‌های مسکونی راحت‌تر انجام می‌شه.
  صنعت هوانوردی، حمل‌ونقل دریایی و توافق‌های ترانزیتی در دستور کار سفر مسکو