آموزش توییتر آموزش های رایگان توییتر | WikiHola

در بالای فید توئیتر، توئیت هایی را می بینید که فقط یک ثانیه از انتشارشان گذشته است. توئیت ‌های جدید در بالا ظاهر می ‌شوند و توئیت ‌های قدیمی ‌تر پایین می‌ روند. اگر مدتی است که وارد نشده (یا لاگین login نکرده) اید، ممکن است صندوق تان پرِ توئیت ‌هایی شده باشد که در این مدت منتشر شده و شما ندیده اید. در کل هر چه پایین ‌تر بروید، توئیت ‌ها قدیمی ‌تر می ‌شوند. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه داتیس نتورک می باشد.

آموزش ارسال و استفاده از ویس توییت در توییتر (Twitter) آیفون

آموزش توییتر آموزش های رایگان توییتر | WikiHola

در این صفحه میتوانید متن خودتان را بنویسید، از طریق گزینه های پایین صفحه به آن تصویر یا گیف اضافه کنید، مکان ثبت کرده و حتی نظرسنجی قرار دهید. در نهایت گزینه “توییت” در بالای صفحه را انتخاب کنید. اگر دکمه پایین صفحه را از روی “همه” بر “نام‌بری ها” بگذارید، به این طریق صرفا توییت هایی که در آن از شما نام برده شده (منشن) نمایش داده میشود. اگر قبلا با ایمیل یا شماره تلفن در این برنامه ثبت نام کرده باشید، میتوانید از دکمه پایین با متن “وارد سیستم شوید” استفاده کنید. در غیر اینصورت دکمه بزرگ آبی رنگ وسط صفحه را انتخاب کنید. برای داشتن بازخورد و افزایش بازدید توییت های ارسال شده، داشتن یک برنامه ریزی منظم می باشد.

چند کلمه را کوتاه کنید و وقتی از پیام خود راضی بودید، روی دکمه Tweet کلیک کنید. شرح حالی که برای صفحه خود انتخاب می کنید باید جالب، مناسب و منحصر به فرد باشد. به طوری که وقتی شخصی شرح حال شما را می خواند، جذب شود و به یکی از دنبال کننده های شما بدل شود. به یاد داشته باشید که این شرح حال نمی تواند بیش از 160 حرف باشد. نیازی نیست اسم و آدرس خود را در این قسمت بنویسید این موارد در بالا وارد شده است. برای پیدا کردن یک صفحه توییتر خاص (دوست، افراد مشهور، مارک ها و برند های معروف و …) در توییتر، بر روی گزینه Find Friends یا Browse categories در کادر سمت چپ کلیک کنید.

  • به شما تبریک می‌گوییم، با همین چند مرحله ساده در توییتر ثبت نام کرده‌اید و یک اکانت کاربری ساختید.
  • جدای از موارد سرگرم کننده موجود در توییتر، این شبکه اجتماعی می تواند یک ابزار تبلیغاتی عالی برای وب سایت ها و کسب و کار های اینترنتی باشد.
  • در هنگام پاسخ به Fleets تنها مجاز به استفاده از فایل متنی و ایموجی خواهید بود و امکان ارسال تصویر در جواب به شخص ممکن نمی باشد.
  • در قسمت Account گزینه Display language را انتخاب نمایید.
  • در ادامه این آموزش ساخت اکانت توییتر با شماره ایران، در صفحه بعدی باید یک رمزعبور برای حسابتان تعریف کنید.
  ۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان شد

در مرحله بعدی می توانید اکانت توییتر خود را به جیمیل یا حساب Outlook متصل کنید. اگر قصد انجام این کار را ندارید، گزینه No thanks را انتخاب کنید. ابتدا وارد سایت توییتر با آدرس شوید و در بالای صفحه اول، گزینه Sign up را انتخاب کنید.

دوره های آموزشی آکادمی پی وی لرن (پروژه محور و ویژه بازار کار)

در این مقاله قصد داریم نحوه اشتراک و ارسال توییت جدید در Twitter را به شما عزیزان آموزش دهیم. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای ساخت حساب توییتر در ایران و همچنین استفاده از این شبکه اجتماعی، باید از ابزارهای تغییر آی‌پی استفاده کنید. برای ساخت حساب توییتر حتما نباید از نسخه وب و کامپیوتر استفاده کنید، بلکه می‌توانید چنین کاری را با اپ اندروید و آیفون هم انجام دهید. پس از طی کردن این مراحل، پنجره‌ای پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌خواهد موضوعات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. شما می‌توانید این موضوعات را جستجو کرده یا اینکه روی موارد پیشنهادی کلیک کنید.

زبان مخصوص توئیتر را بشناسید