آموزش فتوشاپ مطالب آموزشی فتوشاپ فیلم های آموزشی فتوشاپ

فقط کافیست این ابزار را انتخاب کرده و روی قسمتی که می‌خواهید بکشید. برای حذف قرمزی چشم در عکس از ابزار Red Eye Tool می‌توانید استفاده کنید. قرمزی چشم که یکی از مشکلات رایج در عکاسی با فلاش دوربین است با این ابزار به راحتی قابل رفع است. ابزار Ruler یا خط‌کش فاصله، محل قرارگیری و زاویه را اندازه‌گیری می‌کند. به همین دلیل برای جانمایی دقیقِ تصاویر و المان‌ها، یک ابزار عالی است.

رنگ پس‌زمینه زمانی استفاده می‌شود که بخواهید چیزی را از پس‌زمینه تصویر حذف کنید. با فشردن آیکن بالایی، رنگ‌های پیش‌زمینه و پس‌زمینه با هم جا‌به‌جا می‌شوند (این کار را می‌توانید با کلید میانبر X خدمت گرافیکی نیز انجام دهید). با فشردن آیکن پایینی، رنگ‌های ابزار به حالت پیش‌فرض (سیاه و سفید) برمی‌گردد (این کار را می‌توانید با کلید میانبر D انجام دهید). برای انتخاب رنگ پیش‌زمینه یا پس‌زمینه دلخواه، روی مربع مربوطه کلیک کنید و رنگ مورد نظر خود را از لیست رنگ‎ها انتخاب کنید. ابزار Spot Healing یا همان چسب زخم در فتوشاپ به سرعت لکه‌ها و مشکلات جزئی در تصویر را از بین می‌برد.

این ابزار با دو مربعی که بر روی هم قرار گرفته مشخص شده است. آیکن ذره‌بین در فتوشاپ‌ ورژن 2020با کلیک بر روی ذره‌بین، نوار جستجو باز می‌شود. عبارت مورد نظر خود را (مثلا Crop) در قسمت Search وارد کنید.

پس اگر یک طراح گرافیک هستید یا میخواید یک طراح گرافیک بشید باید به این توجه که کنید که شغل خیلی مهمی دارید و باید بهش افتخار کنید. یا به طور مثال ما با بخش سه بعدی فتوشاپ به صورت کامل کار می کنیم و توی فتوشاپ موکاپ های سه بعدی خیلی حرفه ای میسازیم که میتونید خیلی راحت به بخش سه بعدی فتوشاپ مسلط بشید! نمونه موکاپ هایی که در مبحث سه بعدی فتوشاپ توی این دوره طراحی شدن تصاویر زیر هستن.

  ۳ فرودگاه برتر کشور در دی‌ماه امسال کدامند؟

آموزش رایگان فتوشاپ تکنیک هم اندازه سازی با فرانت ایمیج

آموزش فتوشاپ مطالب آموزشی فتوشاپ فیلم های آموزشی فتوشاپ

که سمت مثبت و منفی دارد و بدین صورت شما می توانید رنگ تصویر مورد نظرتان را بهبود ببخشید. مد رنگی BITMAP از زیر مجموعه های مد رنگی سیاه و سفید می باشد. در این مدل به صورت نقاط سیاه و سفید هستند که با کنار هم قرار گرفتنشان تصویر مورد نظر شما به وجود می آید. زیرا در فتوشاپ به علت بالاتر بردن وضوح تصویر حجم ان ها بیشتر می شود. دوره فتوشاپ نقطه پیوند من و اسکیلرن بود، من کلا با دوره دیدن مشکل داشتم ولی برای یک بار هم که شده بود با این که حدود 50 درصد نرم افزار فتوشاپ رو بلد بودم تصمیم گرفتم که توی این دوره شرکت کنم.

  • با کلیک بر روی آن و کمی درگ به سمت راست منویی باز می‌شود.
  • دوره فتوشاپ در عصرنخبگان یکی از دوره هایی است که همواره مورد استقبال کارآموزان قرار گرفته است.
  • دوره به صورت ضبط شده در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید دانلود کنید و هر زمان که خواستید تماشا کنید.
با انجام تمریناتی که در این فصل های آموزشی فتوشاپ به شما گفته میشود میتوانید نمونه کار های بیشتری در رزومه کاری خود ایجاد کنید و به این ترتیب برای ورود به بازار کار روند سریع تری را طی کنید. با دانلود آموزش فتوشاپ pdf میتوانید بیشتر با نمونه کار های کارآموزان آریا تهران در بخش های گرافیکی آشنا شوید و خلاقیت بیشتری برای ایجاد پروژه های منحصر به فرد به دست آورید. تیم آموزشی آریا تهران در این صفحه ۱۴۵ ویدیو آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ را در ۱۰ فصل جمع آوری کرده است و با قیمتی استثنایی و ارزان به فروش میرساند. شما میتوانید تمامی این فصول را به تنهایی به صورت مجزا خریداری کنید و هم میتوانید پکیج کامل آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ را به صورت یکجا خریداری کنید و صفر تا صد فتوشاپ را آموزش ببینید. همچنین در صورتی که بخواهید فتوشاپ ۲۰۱۷ را یاد بگیرید میتوانید به بخش پایین تر مراجعه کرده و ۲۳ قسمت از ۱۰۳ قسمت آموزش را به صورت رایگان مشاهده کنید و در صورت تمایل پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ را با قیمت بسیار پایین تری خریداری کنید.

  استقلالی‌های ولخرج! - ایسنا

Discovery Panel پنل جستجو