اتاق فرار یا سافاری وحشت!؟ مجموعه اتاق فرار دررو | allescape

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با اعتماد به نفس کامل و بدون نگرانی بابت از دست دادن زمان و موارد مشابه قدم به اتاق فرار بگذارید. برای اینکه بتوانید در اتاق فرار با اعتماد به نفس کامل رفتار کنید، کافیست کمی قبل از بازی درباره کدهای رمز و قفل ها اطلاعات داشته باشید. هر چه اطلاعاتتان بیشتر باشد، به مرور اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و ترس از شما فاصله بیشتری پیدا می کند.

اتاق فرار منفی چهار

اتاق فرار یا سافاری وحشت!؟ مجموعه اتاق فرار دررو | allescape

تاکنون در این شعبه بازی های سلول، اپیدمی، شام آخر و فرشته مرگ، طراحی و اجرا شده است. بازی سلول، قدیمی ترین بازی اتاق فرار اصفهان به شمار می رود که در تیرماه سال ۱۳۹۶ توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر طراحی و توسط انجمن اوقات فراغت اجرا شده است. این بازی در سال ۱۴۰۱ توسط تیم اتاق فرار انجمن اوقات فراغت مورد بازنگری قرار گرفته و اینک تحت عنوان سلول ، با سبک تعاملی، نسخه جدیدی از آن در حال اجراست. بازی کلاسیک معمایی اپیدمی با طراحی گروه اسکیپ روم دات آی آر، در سال ۹۶ راه اندازی شد و پس از سه سال اجرا، در سال ۹۹ به پایان راه خود رسید و اینک منقضی و جایگزین شده است. بازی شام آخر با طراحی گروه اسکیپ روم دات آی آر، در قالب کلاسیک (معمایی و دلهره آور)، در فروردین ماه ۱۳۹۷ راه اندازی شده که با اندکی تغییرات، همچنان در حال اجرا و مورد استقبال مخاطبان می باشد. بازی فرشته مرگ با طراحی تیم همکار انجمن اوقات فراغت، در اواخر سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد.

  طرح‌ تشویقی ۱۹ گانه بازآفرینی شهری، ویترین خدمات دولت

اتاق فرار یا سافاری وحشت!؟

اتاق فرار ی بازی گروهی هست و تک نفره یا دونفره رفتن، ذات این بازی که همکاری بین اعضای تیم هست رو از بین میبره. پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه. بعضی از اتاق های فرار با نصب بنر سعی میکنن ی خرج کم روی دست خودشون بذارن اما اینو نمیدونن که ی دکور اسکیپ روم بی نظیر میتونه کلی مراجعه کننده برای شما بیاره و شما رو سر زبونا بندازه.

  • یعنی برای اسکیپ روم های ترسناک باید بالای 16سال باشید و برای اتاق های فرار معمایی و هیجانی بالای 10سال به همراه یک بزرگتر.
  • شما و دوستانتان یک تیم کاراگاهی هستید که سعی دارید نسل بشر ادامه‌­دار باشد؛ متاسفانه یک بیماری خطرناک شیوع پیدا کرده و خیلی‌­ها را به کام مرگ کشانده است.
  • علاوه بر این­، باید سرعت عمل بالایی هم داشته باشید تا در زمان مشخص، بازی را تمام کرده باشید.
  • ترس های موجود در اتاق فرارها بیشتر بخاطر نوع موزیک در حال پخش، نورپردازی های عجیب و حضور ناگهانی بازیگر یا اکتور می باشد.
  • شما هم اگر تجربه رفتن به اتاق فرار را دارید و به نظرتان اتاق‌فرارهای درست و حسابی دیگری هم هست که باید به آن‌ها سر بزنیم، برای ما اسمشان را در بخش نظرات بنویسید.
  • شما میتوانید به خیال آسوده، از پرتال مای اسکیپ، اقدام به رزرو اتاق فرار مورد نظر خود از طریق پرتال مای اسکیپ کنید، چرا که مای اسکیپ دارای نماد اعتماد الکترونیک، مجوز ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین پشتیبانی پاسخگو میباشد.
  تدوام باد و باران در جنوب شرق کشور/ هوای شمال گرم می‌شود
اتاق فرار به گونه‌ای طراحی شده که پر از کارهای تیمی، فعالیت‌های فکری و بدنی و چالش‌های قابل حل با ایمنی بالا است. در حقیقت اگر اتاق‌های فرار خطرناک باشند یا امنیت مورد نیاز بازدیدکنندگان را فراهم کنند، خیلی زود طرفداران خود را از دست خواهند داد و بازدیدکنندگان هرگز به اتاق فرار باز نخواهند گشت. اما یکی از اهداف مهم اتاق فرار آن است که بازدیدکنندگان پس از یک تجربه سرگرمی در این اتاق، مجددا به اتاق فرار بازگردند و اتاق‌های فرار مختلف را تجربه کنند.

۱۷ سال تمام حداقل سن در نظر گرفته برای این ژانر اتاق فرار است و امکان حضور افراد زیر این سن با بزرگترها نیز وجود ندارد. این را در نظر داشته باشید که شک‌های داخل بازی امکان آسیب زدن به روحیه افراد زیر این سن را دارد. اما در صورتی که بدون انتخاب صحیح و آگاهانه به اتاق فراری مراجعه کنید، شاید برای شما و یا دوستانتان خطراتی به همراه داشته باشد. این خطرات شامل آسیب دیدن به صورت فیزیکی و یا بدتر از آن می تواند به اسکیپ روم برای کودکان صورت روحی باشد!