اجرای بازسازی ساختمان و پروژه‌های اداری در تهران | road-housing

در صورت عدم رعایت قوانین خودتان، کارکنانتان و هر کسی که از ساختمان ادار‌ی شما بازدید می‌کند را در خطر قرار می‌دهید. با توجه به وجود فضای تجاری در طبقه همکف و نیاز به شفافیت و حفظ استمرار دید از داخل به خارج و برعکس ، تصمیم گرفته شد که این شفافیت در طبقه اداری گسترش یابد. از این رو نمای اصلی این پروژه توسط پنجره های پهن احاطه شده با قاب های پیرامونی شکل گرفته است. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد.

طراحی ساختمان های اداری

در مواردی هم شرکت‌های معماری و بازسازی، می‌تونن با داشتن وکالت از طرف کارفرما این مسئولیت رو قبول کنن. بنابراین در ساختمان های اداری لازم است هر از چند گاهی بخش‌هایی از بنا ترمیم بشن، تا فرسودگی اون ها باعث ایجاد خسارت های بیشتر نشه. جی اف ار سی به دلیل پوشش نانویی که دارد از آلودگی در امان بوده و استفاده از آن آسیبی به محیط زیست نمی زند. در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد. © تمام حقوق سایت برای مجموعه ساختمان سازی و بازسازی محفوظ می باشد.

روند بازسازی ساختمان اداری چگونه است؟

همچنین محل قرار گرفتن بخش های مختلف در کنار هم باید منطقی و اصولی باشد. بعنوان مثال جایی همانند آشپزخانه یا غذاخوری که ممکن است ساعاتی از روز شلوغ باشد یا بوی زیادی از غذاهای مختلف در آن وجود داشته باشد در کنار دفتر مدیریت یا یک اتاق کنفرانس که فضایی رسمی و مهم است قرار نمی گیرد. اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود. از جمله موارد مهم در طراحی ساختمان اداری می توان به نکاتی چون، محل ورودی ساختمان اداری، راحتی شرایط کار، ایجاد منظر خوب و فضای سبز، تهویه مناسب اشاره کرد. اگر کارکنان در محیط کار احساس راحتی کنند بهتر می توانند وظایف خود را انجام دهند. ابعاد تجهیزات و مبلمان برای کارکنان متفاوت است و بستگی به نوع وظیفه و کار شخص دارد.

  • یک از مهمترین دغدغه های مدیران ادارات، عدم روحیه ی بالای کارمندان است.
  • پروژه ساختمان اداری، تجاری ترمه از نظر داوران جایزه معماری Architizer رتبه اول را به خود اختصاص داد.
  • برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است.
  • برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است.
اگر به این مسئله توجه شود نتیجه‌ای که در بر دارد هم برای کارفرما و هم برای کارکنان مثبت خواهد بود. به این صورت که کارکنان فعالیت مفید تری در جهت اهداف شرکت خواهند داشت و در ادامه آن کارفرما رضایت بیشتری از روند کاری خواهد مجله خبری ساختمان داشت. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد بازسازی آپارتمان قدیمی نیز از مشاورین بازسازی پرگاس اطلاعات کسب کنید. در بازسازی فضای اداری قوانین منطقه بندی و ساختمانی برای حفاظت و امنیت انسان‌ها ضروری هستند.

طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی!

برای جداکردن بخش فروشگاهی در پایین از بخش اداری در بالا از دیوار حائل، یا سطح بتنی استفاده شده است. برای ارتباط مستقیم بخش اداری با فضای شهری سقف فروشگاه به شکل راه‌ پله درآمده و بخش اداری را مستقیما به پیاده‌ روی جلوی ساختمان هدایت می­ کند. دفاتر این مجموعه در ۴ طبقه در متراژهای مختلفی از ۱۶۵ تا ۲۷۰ مترمربع تقسیم بندی شده است. همچنین در هر طبقه از این پروژه، با توجه به جهت کنسول شدن طبقات، تراس هایی رو به شمال نیز تعبیه شده است تا از نور طبیعی برای روشنایی دفاتر استفاده شود. وقتی برای اولین بار با استفاده از یک دکمه ورود به سیستم، وارد سیستم می شوید، براساس مشخصات حریم خصوصی شما، اطلاعات نمایه عمومی حساب شما را که توسط ارائه دهنده ورود به سیستم اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری می کنیم. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم.

http://arianarchitects.ir