اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به صنایع مختلف لرستان

وی بیان کرد: در بخش سازمان بهزیستی طرح‌های متعدد ازجمله تمام کسانی که پشت نوبت هستند تحت پوشش قرار بگیرند و کمک‌های موردی و معیشتی در حوزه مسکن مددجویان تصمیمات خوبی گرفته شده و در سایر حوزه‌های نیز کارهای خوبی انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: مقرر شد تا سقف حدود ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات جدید به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تزریق شود.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402112316535/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5-%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B3%D9%87%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D9%84%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86

وی ادامه داد: در جای جای استان که سفر کردیم دیدیم که استان تبدیل به یک کارگاه شده است، در حوزه راه، راه‌آهن، سدها و بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌های متنوع و متعدد انجام شده است.
مرتضوی با اشاره به اینکه ۶۱ مصوبه در شورای اشتغال داشتیم که مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: تعدادی مصوبه در حوزه سرمایه‌گذاری شرکت شستا داشتیم و تعدادی نیز در حوزه صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق عشایر و روستاییان، سازمان فنی و حرفه‌ای، طرح‌های مختلفی را برای آموزش هنرجویان برنامه‌ریزی کرده که میزان و تعداد آموزش را از نظر کیفی و کمیت افزایش دهیم.

سیدصولت مرتضوی، ۲۳ بهمن ماه در سفر به لرستان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در سفری که به لرستان داشتیم با نظارت میدانی و پیگیری‌های متعددی که صورت گرفت، در حوزه مصوبات سفر اول رئیس جمهور، معدل مصوبات سفر بخش قابل توجهی از آن‌ها یا به اتمام رسیدند یا در دست اجرا هستند و اندک مصوباتی وجود دارد که نیاز به پیگیری دارد و ما نیز به استاندار قول دادیم به عنوان نماینده مردم لرستان در دولت حتماً پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

  وزیر راه و شهرسازی: تکمیل گذرگاه‌های راهبردی در دستور کار دولت قرار دارد

مرتضوی بیان کرد: در بخش پرداخت تسهیلات نیز مقرر شد تا سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه‌های معرفی شده از سوی شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رونق و توسعه استان در اختیار صنایع مختلف در لرستان قرار گیرد و چند شرکت بخش خصوصی نیز مقرر شد بانک رفاه مشکل تسهیلات آن‌ها را بررسی و حل و فصل کند.

ایسنا/لرستان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقرر شد تا سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه‌های معرفی شده از سوی شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رونق و توسعه استان در اختیار صنایع مختلف در لرستان قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بانک توسعه تعاون نیز که به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وابسته است بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان ماده ۵۶ و منابع متنابهی در حوزه تعاونی‌ها پرداخت می‌کند، یعنی معدل پرداخت این دو بانک نزدیک به ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سطح استان خواهد شد.

مرتضوی اضافه کرد: بانک رفاه کارگران بالغ‌ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برای پنج طرح زیربنایی در حوزه راه از محل ماده ۵۶ تخصیص داده و ۵۰ میلیارد تومان نیز برای یکی از تصفیه خانه‌ها در سطح استان اختصاص داده، با این اوصاف این بانک به تنهایی از محل ماده ۵۶ و تسهیلات متمرکز حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در لرستان سرمایه‌گذاری کرده و می‌کند.

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به صنایع مختلف لرستان