ارائه و اجرای انواع سازه سبک با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت شرکت اشکو سازه گستر | road-housing

مجله خبری ساختمان‌های ساختمانی عموماً مجموعه‌ای از اعضا هستند که وظیفه انتقال بارها را به زمین به عنوان تکیه گاه و جاذب انرژی مطلوب و مورد اعتماد بشر بر عهده دارند. این عملکرد در سازه کشتی در صنایع کشتی‌سازی نیز از اهداف طراحی است. حفظ یکپارچگی ساختار کشتی در آب و یک ماهواره در فضا موجب ایجاد نگاهی سازه‌ای به ساختار این ماشین‌ها می‌گردد. این نگاه در مهندسی ساختمان و مهندسی خودرو به شکل طراحی ساختاری است که بتواند نیرو را به زمین یا تکیه گاه‌های مرتبط با آن انتقال دهد. سلام وقت بخیر ممنونم از زحماتتون برای جامعه مهندسی، امکانش هست روش های پول درآوردن و ورود به حرفه طراحی سازه رو هم مطرح کنین.

  • شرکت مهندسی آب سازه به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شامل انواع سیستم های فلزی، پلی اتیلنی، کامپوزیتی و ترکیبی فعال می باشد.
  • مدیریت این شرکت به منظور رقابت در بازارهای داخلی و خارجی و ارتقاء كیفی محصولات تولیدی اقدام به دریافت گواهینامه های بین المللی ISO 9001 , ISO TS 29001, ISO , ISO نموده است.
  • بسیاری از کارشناسان، یکی از دلایل توسعه سریع کشورهای نوظهور و توسعه‌یافته را استفاده از سازه‌های صنعتی پیش‌ساخته فولادی در پروژه های زیرساخت صنعتی، تجاری، درمانی و مسکونی این کشورها می‌دانند.
  • چنانچه سازه ی یک ساختمان بیش ازحد صلب و محکم باشد، آنگاه انعطاف پذیری لازم در برابر لرزه ها را نخواهد داشت.
  • از سوی دیگر، در ساخت سازه ها با استفاده از چوب معمولاً از ابزارهایی مانند اره و میخ استفاده می شود و این در حالی است که در ساخت با استفاده از فولادی گیج سبک از ابزارهای برش فلز و دستگاه های پیچ استفاده می شود.
  استاندار خوزستان: اجرای طرح ملی مسکن در استان نیازمند اراده قوی‌تری است

در سال ۱۷۹۲ ویلیام استرات در پی ساخت یک کارخانه نسوز در شهرک بلپر در دربی (شهری است در انگلستان واقع در ناحیه میدلند شرقی)، با استفاده از ستون‌های چدنی و تیرهای چوبی در اعماق طاق‌های آجری تشکیل دهنده سقف بود. این کارخانه در بلپر اولین تلاش در جهان برای ساخت ساختمان نسوز بود و اولین نمونه از مهندسی آتش محسوب می‌شود. این امر بعدها با ساخت کارخانه بلپر شمالی بهبود یافت، این کارخانه با همکاری بین استرات و بیژ و با استفاده از یک قاب چدن کامل، به عنوان اولین ساختمان «مقاوم در برابر آتش» در جهان ساخته شد.

اطلاعات تماس

با پیشرفت دوباره بتن مسلح، از سال ۱۸۹۲ به بعد شرکت فرانسوا هنبيک (François Hennebique’s) استفاده از سیستم بتن مسلح اختراعی خود را برای ساخت هزاران سازه در سراسر اروپا بکار گرفت. تادئوس هایت در ایالات متحده و شرکت wayss & Freitag در آلمان نیز سیستم‌هایی را به ثبت رساندند. شرکت AG für Monierbauten بین سال‌های ۱۸۹۰ و ۱۸۹۷، ۲۰۰ پل در آلمان ساختند. با این حال شاهد کاربردهای پیشگامانه¬ای از بتن مسلح در طول یک سوم اول قرن ۲۰ هستیم که نشات گرفته از درک درست رفتار بتن مسلح توسط رابرت میلارت و دیگر افراد می‌باشد.

کاربردهای سازه های صنعتی سبک

در مزایای بیمه ساختمان، خودرو و … سخن‌های زیادی گفته شده است و همه به این مزایا آگاهیم. در مورد بیمه همین بس که بدانیم با بیمه کردن مال و اموالمان، تنها هزینه ناچیزی را باید پرداخت کنیم که این در واقع هزینه نیست، چون به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. وقتی ساختمان شما بیمه آتش سوزی داشته باشد، در زمان حریق، انفجار و صاعقه در صورتی که آسیبی به ساختمان شما وارد شود، شرکت بیمه‌گر خسارت شما را جبران می‌کند. پس در واقع هزینه‌ای که شما پرداخت کرده‌اید، در روز حادثه، به شما بازگشت داده‌می‌شود.

  ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز شنبه/ بارش برف و کولاک و یخ‌بندان در ۶ استان

علاوه بر این، می توانید جهت مشاوره رایگان امور ساختمانی با ما در ارتباط باشید. این مدل نوعی سازه از ساختمان‌های بتن آرمه هستند که به جای تیر و ستون در آن‌ها، از دیوار باربر نیمه پیش‌ساخته به روش قالب‌های عایق ماندگار استفاده می‌شود. قطعات این سازه های آماده ساختمانی، از پیش ساخته‌شده به محل نصب انتقال داده می‌شوند. بعد از این‌که دیوارها و سقف اجرا شد، طرفین آن‌ها با بتن، عایق می‌شود.

http://arianarchitects.ir