استخدام تکنسین داروخانه ۱۴۰۱ لیست آگهی های استخدامی شرایط

استخدام تکنسین داروخانه ۱۴۰۱ لیست آگهی های استخدامی شرایط

اما کافیست فرم های ثبت نام را پر کنید، مدارک هویتی درخواست شده و مدرک تحصیلی تان را ارائه دهید و هزینه دوره را پرداخت کنید. شما با ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید و به رویای همیشگی تان که اشتغال در داروخانه بود جامه عمل بپوشانید. دوره تکنسین داروخانه با مدرک فنی و حرفه ای اثبات خوبی برای توانمندی شما در این حرفه است به ویژه اگر با نمره خوبی در آزمون دوره تکنسین داروخانه قبول شده باشید. مدرک فنی و حرفه ای یکی از معتبرترین مدرک های بین المللی است که با ارائه آن بی شک چندین پله از رقبا جلو خواهید افتاد.

  • پیشرفته را بگذرانید که 4 جلسه بوده و در طی این 4 جلسه همه چیز در ارتباط با نسخه ها و مکمل ها را به شما آموزش خواهیم داد.
  • سلام با توجه به قوانین موسسات باید در دوره ها ثبت نام کنید و حضور داشته باشید.
  • تکنسین داروخانه با انجام بسیاری از کارهای اجرایی و روتین به داروساز کمک می‌کند و در نتیجه داروساز وقت بیشتری برای دادن مشاوره به بیماران و مشتریان دارد.
  • نامهایی که داروها در کل دنیا به آن مشهور هستند (ژنریک ) را فرا میگیرد و نامهای تجاری، شرکتها و کشورهای تولید کننده دارو را فرا میگیرد .

اما علیرغم این تشابه ظاهری تفاوت‌های زیادی میان وظایف تکنسین داروخانه و داروساز وجود دارد؛ تکنسین یا دستیار داروخانه که در عرف با عنوان نسخه‌خوان هم شناخته می‌شود به نسبت دکتر داروساز وظایف متعدد و عمومی‌تری بر عهده دارد. با این وجود تکنسین نقش مهم و غیرقابل‌انکاری در پیشبرد کار داروخانه و خدمت به بیمار بر عهده دارد. تکنسین داروخانه یا نسخه خوان یا نسخه پیچ فردی آموزش‌دیده است که عموما وظیفه نسخه‌خوانی و تحویل دارو به مراجعه‌کننده را بر عهده دارد و به دکتر داروساز در ساخت دارو کمک می‌کند. تکنسین داروخانه هم با مراجعه‌کنندگان و هم با پزشک و پرسنل داروخانه در ارتباط و تعامل است، بنابراین در کنار آشنایی با علم تخصصی داروسازی، به مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی نیز نیاز دارد. یکی از روش های استخدام تکنسین داروخانه در سال جاری همچون استخدام امدادگر، استخدام داوطلبان به صورت کارآموز بوده که این دسته از افراد در طی یک مدت آموزشی با پرداخت حقوق، به یادگیری عملی و کاربردی وظایف تکنسین داروخانه می پردازند. این دسته از افراد می بایست پس از اتمام دوره کارآموزی با عقد قرارداد بسته به میزان نیازمندی داروخانه، به استخدام درآیند.

  جاده اهواز - شوش در محدوده پل شاوور به مدت ۲ روز مسدود می‌شود

مدارک ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه

نسخه پیچ ها پس از آنکه دوره نسخه پیچی را پشت سر گذاشتند و مهارت های مورد نیاز حرفه خود را کسب کردند مشغول به کار می شوند. الگوهای کاری آن ها بسته به مکانی که در آن کار می کنند می تواند متفاوت باشد و برخی از داروخانه ها برای ساعات طولانی و خارج از ساعت کاری معمول باز هستند. بنابراین، نوبت کاری، ساعات طولانی، کار آخر هفته و چرخش ممکن است در هر داروخانه متفاوت باشد.

دسته بندی مقالات

بله شما پس از گذراندن دوره توسط موسسه به مراکز معتبر معرفی به کار میشوید. به عنوان مثال، اکثر قرص ها بر حسب میلی گرم هستند، اما اندازه گیری ها می توانند بر حسب گرم یا میکروگرم نیز ظاهر شوند. پزشک ممکن است کلمه کامل این مورد را بنویسد یا ممکن است اختصارات را بنویسد. اطلاعات حرفه ای پزشک مانند نام، آدرس و شماره تلفن او در بالای فرم خواهد بود. در قسمت بالای برگه نسخه، جایی برای نام، سن یا تاریخ تولد، آدرس و تاریخی که نسخه به شما داده می شود، وجود دارد.