افزایش ۲.۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۵، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

در شبانه‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۶۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بر این اساس، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء در برخی از مقاطع و محدوده‌های مکارود و مجلار و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده گرماب و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) گزارش شده است.

همچنین تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است. محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.



منبع

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.