املاک لاکچری معرفی برترین املاک در ایران، برندهای لاکچری ساختمانی و متخصصین برتر عرصه ساختمان | road-housing

بنابراین باید نمای آن ها نیز گویای پویایی این کسب و کارها باشد. نورپردازی ساختمان اداری مهمترین اصلی ست که می تواند این پویایی را به طور واضح نشان دهد. همین شد که امروزه روز طراحان به تعبیه پنجره های گسترده ی شیشه ای در نمای ساختمان اداری روی آورده اند. این پنجره ها گاها به دیواری شیشه ای تبدیل می شوند و از سقف تا کف را می پوشانند.

نورپردازی نمای ساختمان اداری

اتاقی تاریک و کسالت بار که هر کس سرش به کار خودش است و احتمالا بعد از چند ساعت اولیه از گذشتن تایم کاری خواب آلودگی و کسالت به سراغ شان خواهد آمد. اما مشکل اصلی چیست؟ مشکل اصلی را باید در طراحی پنجره های نمای ساختمان دانست. اینجاست که پی خواهیم برد پنجره های کوچک به کار نمای ساختمان اداری نمی آیند. این ها از اصول اولیه طراحی پلان ساختمان اداری هستند که باید به آن ها توجه شود.

http://arianarchitects.ir

سیستم سرمایش و گرمایش طبقات اول تا نهم ، از موتورخانه کوچک مستقل دیگری تغذیه می شود که توسط فن کوئل های زمینی است. ساختمان در مجموع شامل هفت دستگاه آسانسور و مجهز به سیستم های شبکه مجله خبری ساختمان کامپیوتر و مرکز کامپیوتر ، مرکز مخابرات ، اعلام و اطفای حریق می باشد. طبقات زیرزمین برای طبخ غذا شامل سیستم های سردخانه های زیر و بالای صفر ، پخت غذا و سایر تجهیزات لازم است.

طراحی ساختمان اداری تجاری ترمه

در نظر داشته باشین که اهمیت نورپردازی فضا، بسته به میزان نورگیر بودن ساختمان و ساعات کاری شرکت یا اداره، تعیین می‌شه. در صورتی که ساعت کاری بعد از غروب هم ادامه داشته باشه و یا اتاق‌ها در معرض نور کم باشن، استفاده از نور مصنوعی از جمله اقدامات مهم در بازسازی به شمار می‌ره. نورپردازی موضعی هم می‌تونه به زیباتر شدن فضا و کاهش هدر رفت انرژی کمک کنه. بنابراین بهتر است با تعیین دقیق و موردی کارهای مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری، برنامه‌ریزی مشخصی برای بازسازی داشته باشین. در این صورت کارفرما هم می‌تونه تخمینی واقعی از هزینه‌های شما داشته باشه.

  • در ادامه با آرل با لیستی از عوامل در طراحی داخلی دفاتر کار اداری برای ایجاد محیطی شاد و راحت همراه باشید…..
  • بر اساس این ایده، توده ای همگن شکل گرفت که بر اساس موقعیت مکانی و زاویه دید، ترکیبی از رنگ های آجری و فیروزه ای را برای بینندگان ایجاد می کند.
  • دفتر مرکزی جدید شرکت Deloitte، به نام The Edge ، توسط شرکت معماری PLP مستقر در لندن طراحی شده و در آمستردام، هلند واقع شده است.
  آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها ابلاغ شد

در سبک معماری کلاسیک از سنگ به عنوان متریال اصلی و گاهی تنها متریال نما استفاده می‌شود. از سنگ برای نمای اداری ساختمان ‌مدرن نیز استفاده می‌شود،‌ سنگ در ترکیب‌ با شیشه و فلز هارمونی زیبایی ایجاد کرده و چهره‌ای امروزی و نو به ساختمان می‌بخشد. این ساختمان یک انبار بازسازی شده می باشد که به دفتر مرکزی منطقه شمال غربی برای مهندسان ارتش آمریكا تبدیل شده است. نه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند.