املاک لاکچری معرفی برترین املاک در ایران، برندهای لاکچری ساختمانی و متخصصین برتر عرصه ساختمان | road-housing

استفاده از المان‌های مذهبی و فرهنگی در نمای اداری که متفاوت با مذهب و به طور کلی فرهنگ ساکنان و کارکنان ساختمان است، می‌تواند احساس ناخوشایندی در آن‌ها به وجود بیاورد. در مقابل، استفاده از عناصر هویت‌بخش ملی یا توجه به ویژگی‌های فرهنگی هماهنگ با فرهنگ کارمندان یک سازمان، ساختمان را محلی شاخص و به یاد ماندنی کرده و حسی مطلوب در میان کارمندان ایجاد می‌کند. طراحی نما با آجر، نمایانگر سازمانی ساده و قدیمی است، نمای کلاسیک، بیانگر شرکتی پرقدرت و سنتی و نمای اداری مدرن، نشان‌دهنده سازمانی با محیطی مدرن و پویا است. نما بخشی از هویت ساختمان است و در صورت هماهنگی با کارکرد و رویکرد سازمان، هویت سازمان نیز توسط آن بیان می‌شود. در طراحی ساختمان های(فضاهای) اداری بایستی دارای انعطاف پذیری، راحتی نگهداری، دسترسی مناسب و یک موقعیت اکولوژیکی اقلیمی مناسب باشند و از طرف دیگر یک محیط آرام، لذت بخش و مفید را برای استفاده کنندگان فراهم سازند. امروزه ساختمان های اداری بیشتر دارای نماهای شیشه ای مشابه هستند اما تقسیم بندی و کیفیت فضاهای داخلی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

http://arianarchitects.ir

مقاوم بودن از ویژگی های بارز این پارتیشن است که در اکثر ساختمان های اداری از این متریال برای نصب استفاده می گردد و فضایی لوکس و امروزی را به ارمغان می آورد. بازسازی ساختمان اداری مراحل مختلفی داره که باید به ترتیب و نظم خاصی انجام بشن. دومین ساختمان دارای رتبه برتر BREEAM در جهان، در لندن واقع می باشد و انزژی آن از طریق سوخت زیستی و محلی که از روغن نباتی تصفیه شده تهیه می شود بدست می آید. یکی از ویژگی های آن استفاده از دیوار سبز می باشد که آب آن جهت صرفه جویی در مصرف آب، از طریق فلاش تانک های کم مصرف توالتها تامین می شود.

  ایسنا - بازدید خبرنگاران از تصفیه خانه شیخی جان

تور خانه گردی : دکوراسیون خانه مدرن و شیک زهرا از قیطریه

نمای آن به گونه ای طراحی شده است که آب و هوای داخلی را کنترل کند و ساختار بتنی آن واریانس دما را به حداقل رساند. هوای ساختمان توسط داکتها بطور 100٪ طبیعی به نحوی تهویه می شود که هر یک ساعت و نیم یکبار بطور مداوم هوای تازه تامین می شود. بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است.

  • این ها از اصول اولیه طراحی پلان ساختمان اداری هستند که باید به آن ها توجه شود.
  • در طراحی داخلی اداری، استفاده از یک تناژ رنگی خسته کننده به نظر می رسد بنابراین در فضای استراحت طبقه ی دوم از مبلمان با رنگ نارنجی استفاده شده است تا فضا را از یکنواختی خارج کند.
  • دونستن هدف و کاربری هر اتاق در بازسازی ساختمان اداری اهمیت ویژه‌ای داره.
  • این نورپردازی نباید به گونه ای باشد که ساختمان را بی روح و کسالت بار نشان دهد و از طرفی هم نباید به گونه ای باشد که رنگ های تند و زننده در آن به کار رفته باشد تا چشم عابران را اذیت کند.

استفاده های متمایز در ساختمان نیاز به انواع سیستم خنک کننده و گرمایشی را ضروری کرده است. با این پیش فرض و پس از مشاوره با متخصصان مربوطه ، سیستم خنک کننده این مجموعه با ترکیبی از چیلرهای هوای فشرده سازی و سیستم گرمایشی توسط یک موتور گرمایشی مرکزی مشخص شده است. مجله خبری ساختمان چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است. به این نتیجه رسیده ایم که آسایش و سلامت کارکنان اداری حاصل اصول طراحی پایدار است. و این امر به طور فزاینده ای در خواسته های مفرط ارباب رجوع منعکس می شود.

  تمایلی به احداث صنایع بالادستی در خوزستان نداریم
مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. برای آشنایی بیشتر با جزییات این پروژه به مطلبطراحی دفتر اداری مدرن، خلاقیت و انرژی در دفتر مرکزی پتروشیمی رازیسری بزنید. بیلدکو در تمامی عرصه های طراحی و اجرای انواع فضاسازی باغ و ویلا ، در خدمت شماست.

در طراحی نمای ساختمان اداری باید از یک مفهوم خاص استفاده کرد