انعقاد تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فارس

وی  اظهار کرد: پیرو انعقاد تفاهم نامه‌ای اداره کل راه وشهرسازی استان فارس با مجموعه هلدینگ ره آورد سازندگی آزادگان مقرر شد ساخت ۴ هزار واحد در شهر صدرای شیراز، هزار واحد در کازرون و ۵۰۰ واحد در جهرم از هفته آینده آغاز شود.

معاون امور هماهنگی استانداری فارس، گفت: تلاش می‌شود واحدها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل داده شود و در آینده هم ساخت حدود ٢٠ هزار واحد دیگر شروع خواهد شد.

 رضایی با اشاره به اینکه سهم استان فارس در نهضت‌ ملی مسکن برای ۴ سال، حدود ۲۶۰ هزار واحد پیش بینی شده است ، اظهار کرد : سه عامل زمان، کیفیت و هزینه از جمله اصلی ترین مولفه های مورد نظر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است ؛ در این راستا ورود شرکت های صاحب تخصص و صلاحیت می تواند به ساخت واحد مسکونی  با کیفیت بهتر و در زمان کمتر منجر شود. 

 محمود رضایی کوچی به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در شرکت های توانمند برای اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت : یکی از این شرکت های  معتبری که برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در فارس اعلام آمادگی کرده است شرکت  ره آورد سازندگی آزادگان یا رسا است که تفاهم نامه ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن ، بین این هلدینگ و اداره کل راه وشهرسازی استان منعقد شد.

رضایی اظهار کرد : تلاش ما بر این است که با ورود مجموعه های سازنده قوی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانیم در کنار روش‌های سنتی از روش‌های نوین نیز در ساخت و ساز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن بهره ببریم.

  استفاده از ظرفیت تعاونی‌های تولید پوشاک در عرصه بین المللی



منبع