بارش باران فردا در ۱۳ استان تشدید می‌شود 

بارش باران فردا در ۱۳ استان تشدید می‌شود 

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی، «کبری رفیعی» با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای امروز (چهارشنبه، ۲۳ خرداد) اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: روز پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب تشدید شده و گستره آن به استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، ارتفاعات البرز در استان مازندران، غرب اصفهان، برخی مناطق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود. ضمن اینکه در برخی مناطق استان یزد و کرمان احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های خفیف وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان‌داشت: روز جمعه بارش‌ها در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، سواحل دریای خزر، ارتفاعات کرمان و شمال استان‌های سمنان، چهارمحال و بختیاری و فارس ادامه خواهد داشت.

رفیعی ادامه‌داد: شنبه و یکشنبه هفته آینده علاوه بر مناطق ذکر شده، در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان بارش رخ می‌دهد.

وی گفت: امروز در شرق، جنوب غرب، جنوب، روز پنجشنبه در شرق، شمال شرق، مرکز، جنوب و جنوب غرب، روزهای جمعه تا شنبه نیز در شرق، شمال شرق و مرکز ایران وزش باد شدید روی می‌دهد که در مناطق مستعد همراه با گردوخاک است.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان‌داشت: طی سه روز آینده شرق دریای عمان و روزهای پنجشنبه و جمعه، شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

رفیعی یادآور شد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را خواهد داشت. بیشینه دما ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود و کمینه دما به ۲۵ درجه بالای صفر رسید.

  مراسم یادبود رستم قاسمی برگزار شد

منبع: https://www.irna.ir/news/85506471/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%DB%B1%DB%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF