بازسازی اداری بازسازی ساختمان اداری 1401 هیرادانا | road-housing

در شرکت‌ها و ادارات، داشتن ظاهری مطلوب می‌تونه در برخورد اوّل توجه هر مراجعی رو به خودش جلب کنه و تاثیر مثبتی روی ذهن و در نتیجه، تصمیم‌های ارباب رجوع‌ها داشته باشه. این تغییرات در بازسازی ساختمان اداری، می‌تونن کلی یا بسیار جزئی باشن. یکی دیگر از نکاتی که در طراحی ساختمان اداری مهم است، توجه به افرادی است که از این محیط استفاده می کنند. زمانی که بازسازی ساختمان و شرکت در حال انجام می باشد، پایه های مناسب برای دکوراسیون نیز ریخته می شود. از این رو بسیار مهم است که المان های مورد نظر شما که در نتیجه کار می خواهید آن ها را داشته باشید. استفاده از رنگ های مناسب در محل کار یک موضوع بسیار مهم است که باید حتما با توصیه های روانشناسی رنگ ها و البته سلیقه کارکنان همراه باشد.

نمای شیشه ای

بازسازی‌های جزئی که بیشتر تغییرات داخلی رو شامل می‌شن، می‌تونن در حین فعالیت ساختمان اداری اجرا بشن و نیازی به تعطیلی شرکت نیست. نمای شیشه ای، برای ساختمان اداری و مخصوصا تجاری، جز نماهایی است که تا به امروز هنوز تکراری نشده است مخصوصا اگر این نما با نورپردازی منحصر به فردی همراه باشد. امروزه مبحث معماری پایدار بسیار متداول می باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت سریع آن تکنولوژی های جدیدی قرار گرفته است. وجود مراکز صدور گواهینامه های معتبر مانند LEED و BREEAM استاندارد ها را بالا برده اند و برای طراحان نوآور تبدیل به هدف شده اند. در اینجا 10 مورد از پایدارترین ساختمانهای اداری جهان و همچنین تکنیکهایی که برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن یک محیط کار سالم بکار برده اند به طور خلاصه بیان گردیده است. بسیاری از شرکت هایی که به صورت حرفه ای کار خود را دنبال از بخش های مختلفی در تیم خود برخوردار هستنند که هر کدام از این بخش ها کارهای تخصصی و متفاوتی را نسبت به یکدیگر انجام می دهند.

  ارتقای حمل و نقل ریلی مصرف سوخت را ۷ برابر کاهش می‌دهد

اصول معماری ساختمان تجاری

چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود. در این طراحی چینش تخته‌های چوبی در کنار هم نمای اداری مدرن و متفاوتی ایجاد کرده است. ایجاد زاویه‌های تند در بالای ساختمان و ایجاد اختلاف سطح، نمایی خلاقانه را شکل داده و در عین حال نظمی هندسی و چشم‌نواز نیز برقرار ساخته است.

http://arianarchitects.ir

این مجله خبری ساختمان، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد. برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است. همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند.

  • جداره ای که بتواند به صورت ثابت عمل ننماید و در زمان های مختلف و نیازهای مختلف از نظر دید و نور خود را تغییر دهد.
  • موقعيت ویژه ساختمان، گروه طراحي را بر آن داشت تا از طريق ايجاد نماي دو پوسته، ساختمانی شاخص و متفاوت را به تصویر کشد.
  • شرکت های طراحی داخلی اداری می توانند برای ایجاد نشاط در فضای داخلی، از رنگ های ملایم و پر انرژی و الهام دهنده ها استفاده کنند.
  • اما این مساله نباید موجب شود یکی از واحدهای ساختمان اداری خیلی کوچک بوده یا نیازهای اولیه آن از جمله نور طبیعی یا پنجره کافی و تهویه مناسب برطرف نشود.
  معاون وزیر: ۷۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری اربعین در ایلام اختصاص یافت

این ساختمان اداری، که توسط Behnisch & Partner طراحی شده است، دفتر مرکزی تعداد زیادی از شرکت های فناوری-زیستی می باشد. ویژگی برجسته Genzyme آتریوم بالای 12 طبقه آن است که تا 75٪ در ساختمان نور طبیعی ایجاد می کند و از طریق هواکش هوای داخل را تازه می کند. تعداد زیادی پنل های آینه ای آویزان، نور حاصل از آتریوم را منعکس می کنند تا در کل ساختمان انتشار پیدا کند. بتن به دلیل کاربردهای مختلف و جرم گرمایی زیاد در این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین از آب باران در بام سبز ساختمان برای برجهای خنک و تبخیر استفاده می شود.