بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی سلام ساختمان | road-housing

در مواردی هم شرکت‌های معماری و بازسازی، می‌تونن با داشتن وکالت از طرف کارفرما این مسئولیت رو قبول کنن. بنابراین در ساختمان های اداری لازم است هر از چند گاهی بخش‌هایی از بنا ترمیم بشن، تا فرسودگی اون ها باعث ایجاد خسارت های بیشتر نشه. جی اف ار سی به دلیل مجله خبری ساختمان پوشش نانویی که دارد از آلودگی در امان بوده و استفاده از آن آسیبی به محیط زیست نمی زند. در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد. © تمام حقوق سایت برای مجموعه ساختمان سازی و بازسازی محفوظ می باشد.

تهران، خیابان ایرانشهر

با توجه به طراحی دو واحد با مساحت تقریباً یکسان در هر طبقه ، چیدمان پله و آسانسور به گونه ای تهیه شده است که ، هر واحد از آن هم دارای نمای جنوبی و هم دارای روشنایی و نمای شمالی است. عناصر به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید پیوستگی کامل داشته باشند. تمام عناصر و تجهیزات به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید با هم هماهنگ باشند و به گونه ای به کار رفته باشند که پیوستگی را به تمام ساختمان القا کند. چنانچه کیفیت و بازدهی کاری کارکنان یک ساختمان سبز اداری به دلیل سطح روحی و احساس تندرستی بالای ناشی از محیط کاری معتدل، به مراتب افزون بر یک ساختمان اداری معمولی است. درک ضرورت لزوم داشتن یک ساختمان اداری سبز نیازمند بررسی مزیت های محیطی، اقتصادی، جنبه های اجتماعی و روانشناسی است. تضاد جذاب بین شفافیت و سختی این دو ماده، با شخصیت اداری ساختمان هماهنگی دارد.

  • برای رسیدن به این هدف، راهکار ارائه شده طراحی حجمی مانند نوعی از کوره های پخت سرامیک بوده است که جریان آب طبیعی درون سایت را احاطه می کند.
  • تمام این موارد بسته به نظر کارفرما در محیط اداری و طی مراحل بازسازی ساختمان اداری اعمال می شود.
  • ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند.
  ارجاع بند مربوط به اصلاح اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری به کمیسیون تلفیق
یکی از مهم ترین نکات توجه به نور در طراحی یک محیط کار و حتی یک ساختمان مسکونی است. اغلب معماران تلاش می کنند تا فضای داخلی یک ساختمان را طوری طراحی کنند تا بیشترین استفاده از نور طبیعی برده شود. بخصوص در یک دفتر اداری، نور طبیعی می تواند انرژی بیشتری به کارکنان آن محیط ببخشد. بنابراین بسیار مهم است که پنجره ها در جهت صحیحی قرار بگیرند تا نور طبیعی بیشتری به فضای داخلی یک ساختمان اداری تابیده شود. طراحی ساختمان اداری آصف از “استدیو معماری بوژگان” در شمال شهر تهران و نزدیک به کوهپایه‌های شمالی شهر واقع شده است. با توجه به کاربری اداری پروژه، تنوع مصالح انتخابی در جهت سادگی محدود شد و در بسیاری از فضاها همانند نما، پلکان و لابی ورودی طبقات، از سنگ گرانیت فلیم استفاده شد.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

یکی از مهم ترین عامل ها در طراحی داخلی شرکت، سبک معماری بنا می باشد که در طراحی داخلی ادارات تاثیر زیادی دارد بنابراین باید قسمت های مختلف ساختمان اداری با طراحی داخلی آن هماهنگی داشته باشد. می توانید برای مشاهده پروژه بازسازی ساختمان اداریتوسط تیم ما کلیک کنید. در محیط های اداری با متراژ زیاد و بزرگ می توان به راحتی از پارتیشن بندی ساختمان اداری با متریال آلومینیومی استفاده نمود.

بودجه مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری چقدر است؟

افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است. در همه ی فضاها بسیار از احجام چند وجهی با سطوح منحنی بهره گرفته شده است که در کل فضایی بسیار نزدیک به طبیعت به وجود آمده است. دستگیره های منحنی شکل و بافت طبیعی دیوار از نمونه های استفاده از عناصری هستند که طبیعت را تداعی می کنند . همانطور که می دانیم در عصر امروز زیبایی و نوع چیدمان دکوراسیون ساختمان های اداری می تواند تاثیر بسیاری بر نوع کارکرد کارکنان در محل کار داشته و انگیزه و عملکرد ایشان را چندین برابر سازد. تولید آسان، قیمت مناسب، رنگ های طبیعی و غیرقابل تغییر در برابر نور خورشید، مقاومت دربرابر آتش سوزی و ضربه، و از همه مهم تر همخوانی داشتن با معماری سنتی ایران را می توان جز مزیت های این نما دانست. یک نمای خوب به گونه ای طراحی می شود که کاربری ساختمان را در خود نشان دهد، اگر ساختمان اداری است باید از دور قابل تشخیص باشد.

  تکمیل جاده راهبردی کرمان - جیرفت ۱۱ هزار میلیارد ریال نیاز دارد

http://arianarchitects.ir