بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی سلام ساختمان | road-housing

مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. برای آشنایی بیشتر با جزییات این پروژه به مطلبطراحی دفتر اداری مدرن، خلاقیت و انرژی در دفتر مرکزی پتروشیمی رازیسری بزنید. بیلدکو در تمامی عرصه های طراحی و اجرای انواع فضاسازی باغ و ویلا ، در خدمت شماست.

  • این ساختمان دو طبقه با هدف ایجاد فضا های عملکردی تجاری ساخته شده که طبقه همکف فضایی عمومی تر برای تجارت و فروش محصول یا ارائه خدمات بوده و طبقه اول، دفتر کاری شخصی را شامل می شود.
  • در میان ساختمان‌های مختلف، انواع اداری و تجاری بیش از سایر ساختمان‌ها از نورپردازی نما استقبال کرده‌اند.
  • نورپردازی موضعی هم می‌تونه به زیباتر شدن فضا و کاهش هدر رفت انرژی کمک کنه.
  • در تولید و ساخت این نوع بتن ها، از افزودنی هایی استفاده می شود که باعث افزایش کارایی بتن، مقاوم بودن آن در مقابل شوک های حرارتی و عایق شدن آن در مقابل جذب آب سطحی می شود.
  • نور و سايه از عوامل مهمى هستند كه در حس افراد نسبت به يك فضا تاثير دارند.
نمای آن به گونه ای طراحی شده است که آب و هوای داخلی را کنترل کند و ساختار بتنی آن واریانس دما را به حداقل رساند. هوای ساختمان توسط داکتها بطور 100٪ طبیعی به نحوی تهویه مجله خبری ساختمان می شود که هر یک ساعت و نیم یکبار بطور مداوم هوای تازه تامین می شود. بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است.

  آغاز بارش‌ها از امشب در نوار غربی کشور/ کاهش آلاینده‌های جوی در پایتخت
دفتر اداری TZ پروژه جامع با عرصه های اداری، رستوران، سالن نمایش، کافی نت و فضای باز برای برگزاری همایش می باشد. استودیو 505 توسط شرکت ساخت و توسعه Groton به طراح ساختمان اداری و توسعه بدون کربن 6 ستاره گرین استار واگذار شد. این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند. این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد. ساختمان پیکسل یک نمای کاملاً چشمگیر دارد که ترکیبی از کاربرد و عملکرد را به نمایش می گذارد. این نما از ترکیب سایه بان های ثابت، کرتین وال دو جداره براق و صفحه های خورشیدی تشکیل شده است.

http://arianarchitects.ir

استفاده های متمایز در ساختمان نیاز به انواع سیستم خنک کننده و گرمایشی را ضروری کرده است. با این پیش فرض و پس از مشاوره با متخصصان مربوطه ، سیستم خنک کننده این مجموعه با ترکیبی از چیلرهای هوای فشرده سازی و سیستم گرمایشی توسط یک موتور گرمایشی مرکزی مشخص شده است. چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است. به این نتیجه رسیده ایم که آسایش و سلامت کارکنان اداری حاصل اصول طراحی پایدار است. و این امر به طور فزاینده ای در خواسته های مفرط ارباب رجوع منعکس می شود.

طراحی ساختمان اداری کوچک در کرمان

مقاوم بودن از ویژگی های بارز این پارتیشن است که در اکثر ساختمان های اداری از این متریال برای نصب استفاده می گردد و فضایی لوکس و امروزی را به ارمغان می آورد. بازسازی ساختمان اداری مراحل مختلفی داره که باید به ترتیب و نظم خاصی انجام بشن. دومین ساختمان دارای رتبه برتر BREEAM در جهان، در لندن واقع می باشد و انزژی آن از طریق سوخت زیستی و محلی که از روغن نباتی تصفیه شده تهیه می شود بدست می آید. یکی از ویژگی های آن استفاده از دیوار سبز می باشد که آب آن جهت صرفه جویی در مصرف آب، از طریق فلاش تانک های کم مصرف توالتها تامین می شود.

  استاندار هرمزگان: اجرای طرح «مسکن متری» خانه‌دار شدن مردم را شتاب می‌دهد

ساختمان اداری سفید