بهترین بازی ترسناک معرفی و دانلود ترسناک ترین بازی ‌های جهان برای اندروید و آیفون | allescape

در این بازی‌های دلهره‌آور هم نفستان حبس خواهد شد و حسابی آدرنالین در خونتان ترشح می‌شود. زمانی‌که آن را به اتمام می‌رسانید با یک سری نکته مقدار شجاعت شما را در طول بازی را بیان می‌کند که در نوبه‌ی خود بسیار جذاب است. ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوترهای شخصی و بعد از مدتی برای کنسول‌های خانگی و به‌تازگی برای اندروید منتشر شده است. بازی زار فصل های مختلفی دارد که در هریک از آن‌ها رویدادهایی خاص می‌افتد.

شما در این بازی، باید برای بقای خود تلاش کنید، مکان زندگی خود را گسترش دهید تا زمانی که بتوانید پایگاه بسازید، سپس آزادی مطلق دارید. شما حتی می‌توانید با دوستان خود یک گروه را تشکیل دهید و سپس به بازی بپردازید. در برخی موارد؛ درب برخی از اتاق‌ها قفل است که باید به دنبال کلید آن‌ها بگردید. اسلندرینا شیطانی‌تر شده و به هرکسی که وارد قلمرو او شود، رحم نمی‌کند. این بازی، با صداگذاری بسیار خوب خود توانسته است، طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این نسخه، به سبک نسخه قبلی خود ادامه داده، اما پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه اول خود داشته است.

اتاق فرارهای غیرفعال تهران

بهترین بازی ترسناک معرفی و دانلود ترسناک ترین بازی ‌های جهان برای اندروید و آیفون | allescape

بعد از این انتخاب شما با به‌دست آوردن مدارک و سرنخ‌هایی به‌دنبال عامل این اتفاق هستید. در این مسیر شما تنها نخواهید بود و متوجه برخی اتفاقات غیر طبیعی می‌شوید که تاثیر مستقیمی بر روند داستانی بازی می‌گذارد. گیم‌پلی بازی ساده است و شما با کنترل همیشگی بازی‌های موبایل، کاراکتر خود را هدایت می‌کنید. برای اینکه بتوانید از دست دشمنان فرار کنید باید آیکون دویدن را نگه داشته تا بتوانید سریع‌تر حرکت کنید. همچنین برای ارتباط با آیتم‌ها و معماهی درون بازی می‌توایند مستقیم روی آیتم مورد نظر یا آیکون دست کلیک کنید.

  ۵۶۰۰ بنگاه املاک متخلف در کشور پلمب شد

۷- بازی Very Little Nightmares

آنان از همان ابتدا نقشه‌های شومی از برپایی این اسکیپ روم ترسناک مهمان‌خانه داشته‌اند. این خانواده در مهمان‌خانه خود تلاش می‌کنند مهمانان را به قتل برسانند و پول آن‌ها را بزدند. در پایان بازی کسی که پول بیشتری به دست آورده باشد، برنده محسوب می‌شود.

  • در واقع فیلم‌های کمپبل ترسناک نیستند، اما باز هم بسیاری از افراد در هالووین به سراغ آن‌ها می‌روند.
  • بازی Distraint یکی از جدیدترین آثار ژانر وحشت به حساب می‌آید.
  • دوربین بازی نیز به طور موثر به یکی از مکانیک‌های مهم آن جهت القای حس ترس تبدیل می‌شود.
  • در مجموع می‌توان گفت بازی Forgotten Memories لیاقت حضور در لیست بهترین بازی های ترسناک اندروید را دارد.

وقتی وضوح گرافیکی عالی و جلوه‌های صوتی ترسناک را به آن اضافه‌ کنیم،‌ مطمئن باشید دیگر جرات پلک زدن نخواهید داشت. اما نکته‌ی مهم؛ گیمرهای حرفه‌ای می‌دانند که برای تجربه‌ی نزدیک و ملموس ترس و هیجان در بازی‌ها، باید سراغ گوشی‌های گیمینگ بروند. گوشی‌هایی با سرعت پردازش بالا،‌ حافظه‌ی داخلی و RAM کافی،‌ صفحه‌ی نمایش عریض و وضوح بالا و البته‌ی نسخه‌ی بالاتری از سیستم عامل اندروید. اگر دوست دارید با بهترین گوشی‌های گیمینگ آشنا شوید،‌ پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت تکنولایف بزنید. در تکنولایف علاوه بر خرید گوشی می‌توانید از قیمت روز گوشی نیز مطلع شوید.