بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟ تکراتو

همه این امکان جالب توانسته‌اند که یک معامله شیرین ۷۴۹ دلاری را برای شما رقم بزنند. اما در حالت کلی، طراح، عملکرد و عمر باتری یوگا ۶ را دوست خواهید داشت. لپ تاپ یوگا ۶ کمپانی لنوو از پردازنده رایزن ۷ کمپانی AMD استفاده می‌کند و دارای گرافیک Radeon است. حافظه رم آن هم ۶ گیگابایتی بوده و از باتری قابل توجه با ماندگاری ۱۲ ساعت و ۳۴ دقیقه‌ای استفاده می‌کند.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون

اگر نمایشگر ۱۴ اینچی و کوچک مدل معرفی‌شده‌ی قبلی موردپسندتان نیست، با ۱ میلیون تومان هزینه‌ی بیشتر می‌توانید «IdeaPad 3 لنوو» را با مشخصات یکسان، ولی نمایشگز برگ‌تر ۱۵٫۶ اینچی تهیه کنید. وزن این محصول به ۱٫۷ کیلوگرم می‌رسد که البته همچنان نسبتاً سبک است. در مقاله‌ی پیش‌رو، قصد داریم تا بهترین و جدیدترین لپ‌تاپ‌های بازار را به‌صورت یکجا برای کاربری‌های روزمره و بازی/مهندسی در بازه‌‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم. ایسوس برای این لپ تاپ در زمینه اتصالات سعی کرده تا هرآنچه که استفاده روزمره کاربران است را پوشش دهد. لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook R427FA-BV672 مجهز به دو درگاه USB 2.0، یک درگاه USB 3.2، یک درگاه USB Type C در کنار درگاه HDMI و درگاه کارت خوان بوده و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز روی این دستگاه قرار داده شده است. اگر به دنبال یک لپ تاپ عمری و همه‌فن حریف هستید، در خرید این دستگاه شک نکنید!

بهترین مدل لپتاپ های جهان با سرعت و کیفیت بهتر تجربه انجام کارها را جذاب‌تر می‌کنند؛ در این مقاله از پلازا، با معرفی این لپ‌تاپ‌ها بهترین لپ تاپ میان رده همراه ما باشید. بدنه دستگاه خیلی باریک طراحی شده و چون وزن مناسبی هم داره، حمل کردن اون راحته. لپ تاپ ارگونومی خیلی خوبی داره که باعث میشه بتونید خیلی راحت‌تر از اون استفاده کنید و تسلط بهتری روی اون داشته باشید. صفحه کلید و تاچ‌پد لپ تاپ خیلی خوب کار می‌کنن و دسترسی خوبی دارن؛ انگشت‌های دست به راحتی به همه دکمه‌ها دسترسی دارن و همه دکمه‌ها خیلی نرم و روان کار می‌کنن. این لپتاپ از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی میکنه و کلا یه پورت USB 3.0 داره که میتونید سایر لوازم رو بهش متصل کنید. دستگاه بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ لنوو بهتون معرفی کنم، مدل Legion 7 هست.

  • این لپ تاپ لمسی با قلم برای مدت طولانی بهترین لپ تاپ زیر ۱۰۰۰ دلار بازار بوده است.
  • به عنوان آخرین نکته در زمان خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان فراموش نکنید که دسته بندی لپ تاپ گیمینگ را مشاهده کنید.
  • همچنین طراحی بسیار چشمگیری دارد و برای امنیت بیشتر، شما می‌توانید از اثر انگشت آن استفاده نمایید.
  • دیگر انتخاب در این بازه قیمتی از برند اینتل و از خانواده NUC X15 این شرکت با کد C71FBG است.
  • بهترین لپ تاپ‌های لمسی می‌توانند به ضربه‌ها، سوایپ‌ها و همچنین لمس فشرده صفحه نمایش پاسخ مناسبی ارائه کنند.
  هموطنان از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند

دومین انتخاب در این بازه نیز VivoBook K513EQ-CA از برند ایسوس می‌باشد که با نمایشگر OLED و FULL HD در این فهرست می‌درخشد. سلام وقت بخیر .رشته من کامپیوتر هست و به همین دلیل میخوام لپ تاپ بخرم لپ تاپ تا ۱۵ میلیون چی پیشنهاد میکنید؟ میخوام نگه دارم و در آینده که برنامه نویس شدم هم مشکلی نداشته باشم. با سلام ببخشید آیا لپ تاپ matebook d15 با مشخصات زیر و قیمت ۲۱ تومان ارزش خرید دارد یا از آن با همین قیمت بهتر هم هست . نمایشگر این مدل جدید نیز طراحی جدید دارد و با حاشیه‌های ظریف و همچنین ناچ بالای آن، شباهت زیادی به نمایشگر مک‌بوک پرو پیدا کرده است.

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟ تکراتو

هم دیده بودیم، انتخاب پنل رده بالا می‌تواند به معنای از دست رفتن ساعت‌ها عمر باتری باشد. خداحافظی با این نمایشگر سخت است، اما در نهایت دل برای اینکه بتواند به استقامت بیشتر و قیمت پایین‌تر دست پیدا کند، از صفحه نمایش فول اچ دی پلاس در XPS 13 استفاده کرد. لنوو مدل V130 با پردازنده‌ی مرکزی که از نسل ششم شرکت اینتل است ، به بازار عرضه شده. رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی گرافیکی Intel® UHD Graphics 600 سخت‌افزار این محصول را تشکیل می‌دهند. صفحه‌نمایش آن ۱۵.۶ اینچ با روکش مات و کیفیت Full HD است که برای بازی یا تماشای فیلم، کاربردی ارزیابی می‌شود. این لپ‌تاپ باتوجه‌به مشخصات سخت‌افزاری، در رده‌ی کاربری مالتی مدیا قرار دارد و وجود یک باتری چهار سلولی با هفت ساعت شارژدهی برای این منظور مناسب و نسبتاً قابل‌قبول است.

  جانشین پلیس راه: احتمال ریزش سنگ در جاده های هراز و چالوس وجود دارد

رم

همچنین گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می توانید لپ تاپی را پیدا کنید که مناسب با نیازهای شما باشد. لپ تاپ های تولید شده توسط Dell بسیار سبک وزن هستند و عمر باتری بسیار خوبی دارند. ما در ارزیابی های خود، بر طراحی و راحتی، کیفیت صفحه نمایش، صفحه کلید و تاچ پد، عملکرد، عمر باتری و… تمرکز می کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بهترین خرید لپ تاپ را تجربه نمایید.