بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 از 40 تا 90 میلیون تومان

نمایشگرهای ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ یا 4K، گزینه استانداردی برای اکثر لپتاپهای گیمینگ هستند؛ اما باز هم لازم است برخی از تنظیمات را کم کنید؛ به خصوص اگر ray tracing را فعال کنید. بر این اساس در این مطلب کوتاه و گزیده قصد داریم تا اطلاعات لازم در مورد بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس، بهترین مدل لپ تاپ گیمینگ ایسوس و بهترین مدل لپ تاپ ایسوس را ارائه دهیم. و اگر از طرفداران RGB هستید، گزینه های نورپردازی RGB زیادی برای چندین جزء مختلف ارائه می شود. به عنوان نمونه میتوان به دو مدل GS65 Stealth Thin و GE63 Raider RGB اشاره کرد که برخلاف همه لپ تاپهای مختص بازی، ضخامت بسیار کمی دارند. شما همچنین گزینههای نورپردازی RGB و پورتهای فراوانی دارید – سه درگاه USB، سه پورت USB-C، HDMI 2.1 و دو پورتDisplayPort 1.4 – بنابراین هرگز به یک هاب جداگانه برای تجهیزات جانبی خود نیاز نخواهید داشت. همچنین اگر به دنبال چیزی هستید که بتوانید با خود و در حال حرکت ببرید، لپ تاپ مناسب گیمرها کاملا مناسب شما است. هر چقدر حافظه رم سیستم شما بیشتر باشد، پردازشهای سریع تری خواهید داشت. دارا بودن حافظه داخلی با ظرفیت 512 گیگابایت از نوع SSD M2 کار انتقال اطلاعات در زمان کوتاه و سرعت بوت آپ را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می کند.

البته میتوانید به پست های بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان مراجعه کنید تا با مدل های ارازن تر هم آشنا شوید. در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون هم لپتاپهای مختلفی از برندهای متفاوت قرار دادیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. این مدل میتواند یکی از بهترین لپ تاپ های مناسب معماری باشد، از این رو پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. برای خرید لپتاپ تا سقف ۲۵ میلیون و شناسایی بهترین لپ تاپ ها تا ۲۵ میلیون با تِکچی همراه باشید که در این لیست قرار است تعداد خوبی از بهترین لپتاپ هارا برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم. به شما توصیه میکنیم مطلب بهترین لپ تاپ را در وبسایت ما ببینید. به هر حال ما همچنان از این لپتاپ بسیار خوشمان میآید. همچنین به عمر باتری توجه کنید، به خصوص اگر قصد دارید در حال حرکت بازی کنید. به آن یک صفحه نمایش لمسی OLED 4K را اضافه کنید و در انتظار یک انفجار مطلق هستید که زیباترین تصاویر را ارائه می دهد.

وقتی صحبت از کارتهای گرافیکی به میان میآید، انویدیا هنوز هم از نظر عملکرد پادشاه است، اگرچه کارت RTX که باید انتخاب کنید به نوع تجربه بازی شما بستگی دارد. اما فراموش نکنید که امروزه هر لپ تاپ در مشخصات متنوع به بازار عرضه میشود و شما نیز با بودجه مورد نظر خود میتوانید یکی از آنها را تهیه کنید. این مدل قیمت کمتری نسبت به پیکربندیهای دیگر دارد و برای صرفهجویی نسبی در هزینههای خود میتوانید به سراغش بروید. در حالی که دیگر یک قانون سخت و سریع نیست، پیشنهادات AMD مقرون به صرفه تر است، به این معنی که لپ تاپ های مبتنی بر AMD Ryzen کمی ارزان تر هستند. بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس دارای پردازنده های AMD Ryzen و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX است که قابلیت اجرای سنگین ترین بازی ها را نیز دارا می باشد. برای ظرفیت رم این لپ تاپ حدود 16 گیگ در نظر گرفته شده که قابلیت ارتقا تا 64 گیگ را نیز دارد. تقریباً برای هر سلیقهای در این لپتاپ موردی وجود دارد. اگر قصد دارید در بیرون از منزل و یا در نزدیکی یک پنجره کار کنید، به یک پنل نسبتا روشن نیاز دارید تا محتواها را در زیر نور مستقیم خورشید مشاهده کنید.

  وداع موقت هموطنان با سواحل مازندران با چاشنی ترافیک و انسداد راه‌ها

شرکت ایسوس از بزرگترین و محبوب ترین تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی و ابزارهای هوشمند لپ تاپ های گیمینگ باکیفیت عالی را در سال های اخیر به بازار عرضه کرده است. دارا بودن حافظه داخلی SSD و نمایشگر با کیفیت QHD با نرخ نوسازی 165 هرتزی و قیمت مقرون به صرفه این مدل لپ تاپ گیمینگ ایسوس را برای خرید بسیار مناسب کرده است. صفحهنمایش Ultra HD یا همان 4K با نرخ نوسازی 165 هرتز فوقالعاده به نظر میرسد. این صفحهنمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز را دارد و مات بودن آن سبب شده تا استفاده از این لپتاپ در فضای باز راحتتر باشد.

صفحهکلید مکانیکی لمسی یکی از بهترین صفحهکلیدهای داخلی لپتاپ است که تا به حال استفاده کردهایم – و صفحهنمایش نرخ تازهسازی 300 هرتز تنها شروع کار است. نه تنها این، بلکه یک حرکت موفق در سطح بالا از AMD، که دارای بهترین CPU وGPU Team Red است. البته درست است که هر چه پول بیشتری بپردازید ، لپ تاپ مناسب تری می خرید، اما در نظر بگیرید که می توانید با انتخاب سری های 50 یا 60 میلیون تومانی هم بیشتر بازی های سال 2021 یا 2022 را با FPS بالا اجرا کنید، تنها تفاوت در پردازنده، پردازنده گرافیکی و میزان رم است که روی هر لپ تاپ تجهیز شده. شما با این کارت گرافیک میتوانید همه بازی های روز را حداقل بر روی 30 فریم اجرا کنید. سخت افزارهای استفاده شده در این مدل از قبیل : پردازنده اینتل i7 4720HQ , بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950 4GB و رم 8 گیگابایت قدرت قابل قبولی در پردازش انواع بازی ها با توجه به سرعت و گرافیک آنها انجام می دهد . این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده میکند و رزولوشن آن هم ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تعریف شده است. این کارت گرافیک به خوبی میتواند بازیهای روز را در رزولوشن 1080p و تنظیمات عمدتا High، با نرخ فریم مناسب اجرا کند.

  تداوم پرواز هوایی زنجان به نجف در گرو استقبال مردم است
در ادامه شما با سه مدل از بهترین لپ تاپ های لنوو برای معماری آشنا خواهید شد. در بسیاری از کشورهای جهان مراکز خدمات لنوو که این مسئله موجب شده تا مشتریان میتوانند مراکز خدمات لنوو در بسیاری از کشورهای جهان قرار دارد. این لپ تاپ را زمانی که میخواهید از برند ایسوس لپ تاپی با قیمت مناسب و در عین حال عملکردی سریع انتخاب کنید، میتوانید در لیست قرار دهید. لپ تاپی که انتخاب کردین مشخصات خوبی داره. دلیل اصلی آن هم ارائه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب با وجود قیمت تمام شده پایین و مقرون به صرفه است. این سیستم قیمت بسیار مقرونبهصرفهای دارد و میتوانید با خرید آن، از یک لپتاپ بسیار خوب و کاربردی بهرهمند شوید. شاید تصور کنید که به دلیل افزایش قیمت ارز، امکان خرید یک لپ تاپ خوب زیر ۳۰ میلیون تومان وجود ندارد، اما اینطور نیست.

البته، این جانور گران قیمت است و عمر باتری آن تنها حدود سه ساعت است. و البته، از آنجایی که شما واقعاً باید از ظاهر لپ تاپ بازی خود خوشتان بیاید، به طراحی و اینکه آیا نور RGB می خواهید یا نه فکر کنید. کمپانی ایسوس همواره در رابطه با تمام محصولات خود در تلاش برای ارائه بهترین هاست.این شرکت پیوسته برای موفقیت در عرضه کیفیت و نوآوری برتر، جوایز و نشان های افتخار را به خود اختصاص می دهد و بازتاب این موضوع در بدست آوردن رتبه نخست در زمینه کیفیت و خدمات محصولات از نشریه “Wall Street Journal Asia ” بخوبی نمایان می باشد.

همچنین یک صفحه کلید خوب و آرگونومیک هم جهت راحتی گیمرها هنگام بازی باید در نظر گرفته شده باشد. حافظه رم فضایی است که اطلاعات را برای ارسال به پردازنده جهت پردازش ذخیره میکند. عملکرد بازی آن عالی است – به خصوص از نظر مشخصاتی که برای بررسی خود دریافت کردیم. باتری این محصول از طول عمر بالایی برخوردار است و می تواند ۱۳ ساعت شارژ خود را نگه دارد. در طول آزمایشات ما، عملکرد بسیار خوبی در بازی ارائه کرد. با این حال، به ما این امکان را می دهد که در طول آزمایشات خود از آخرین بازی های AAA بدون هیچ گونه مصالحه ای استفاده کنیم. لپتاپ فوقالعادهای که عملکرد فوقالعادهای را در طول آزمایشهای ما ارائه میدهد، Lenovo Legion 7 (Gen 6) قبلاً ثابت کرده است که ارزش قیمت بالای خود را دارد، حتی اگر دقیقاً چیزی نباشد که اکثر مردم توانایی پرداخت آن را ندارند. در سراسر دنیا، کمتر کسی پیدا میشود که از انجام بازی کامپیوتری لذت نبرد و اهل آن نباشد.

  بارش‌ها در استان تهران در شهریورماه ۹۰ درصد کاهش یافت

همچنین این محصول قابلیت اتصال به موبایل نیز دارد و امکان اتصال موبایل و سایر دستگاهها فراهم شده است. با این حال بهترین لپتاپهای گیمینگ امکان اتصال به نمایشگر جداگانه از طریق خروجی HDMI یا دیسپلی پورت را دارند. در واقع با دارا بودن 2 عدد پورت فوق سریع با سرعت 40 مگابایت بر ثانیه Thunderbolt 3 USB-C انتقال داده ها با سرعت بسیار بالا در این نوع لپ تاپ گیمینگ انجام می شود. در بازار پر تلاطم کامپیوتر ایران، آنقدر اختلاف و نوسان قیمت زیاد است که خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بر اساس بودجهای که در اختیار داریم، کار بسیار سختی است.

حافظه کش پردازنده در حد ۸ مگابایت است و کاملا میتوانید از آن بهره ببرید. قدرت فوق العاده این دستگاه سبب شده است تا بتوان از آن برای انجام کارهای مختلف روزانه بهره گرفت. دارا بودن محدوده سرعت پردازنده از 2.8 گیگاهرتز به بالا و فرکانس پردازنده آن1.7تا 4.1 ghz و ظرفیت حافظه 8 گیگابایت و نوع حافظه رم DDR4 و تعداد پورت های USB 3.2 برخی از بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس 1 عدد و ظرفیت حافظه داخلی آن 512 گیگابایت این لپ تاپ را برای اجرای بازی های سنگین مناسب کرده است. و این شامل تعداد زیادی پورت برای وسایل جانبی بازی شما می شود. با یکی از پردازندههای گرافیکی RTX 3000 در زیر هود، این به شما امکان میدهد گرافیکیترین بازیها، از جمله بازیهای رقابتی را انجام دهید. تراشههای نسل یازدهم و پردازندههای گرافیکی سری 3000 عملکردی عالی و شایسته گیمرها ارائه میکنند. لپ تاپ های بازی معمولاً با کارت گرافیک GTX 1050 یا 1050 Ti و 8 گیگابایت رم ارائه می شود. بر این اساس لپ تاپ هایی که کارت گرافیکی جدا دارند و یا از پردازنده گرافیکی یکپارچه با CPU استفاده می کنند، به هیچ وجه مناسب اجرای بازی های کامپیوتری نمی باشند. اما اگر چیزی وجود دارد که سریAlienware m17 همچنان ثابت می کند، این است که شما می توانید سبک و ماهیت داشته باشید (و لزوماً همانطور که Asus ROG Zephyrus G14 نشان می دهد، هزینه زیادی برای آن پرداخت نمی کنید).