بک لینک ها و انواع آنها

بطور خلاصه وقتی شما یک لینکی را بصورت nofollow تعریف میکند به گوگل اعلام میکنید که این لینک یک لینک طبیعی است و هیچ گونه قصد سواستفاده برای افزایش رتبه ی الکی جایی را ندارید ! وقتی یک خزنده ی موتور جستجو به وب سایت شما وارد میشود تا ارتباط آدرس سایت ، صفحات و هر چیزی که نمایش داده میشود را مشخص کند ، نگاه نزدیکی به تعداد و کیفیت backlink های دامنه ی شما می اندازد . برای اینکه یک backlink با کیفیت باشد باید از بخشی که مرتبط با موضوع باشد بیاید ( یعنی از جای نامربوط به یک صفحه کاربر ارسال نشود ) . گوگل به سایت هایی که backlink های با کیفیت تری دارند اعتبار بیشتری بدهد و رتبه ی چنین وب سایت هایی خیلی بهتر از سایت هایی هست که backlink های منابع مشخص و مشابهی را ندارند ، وب سایت هایی که منبع لینک خوب و مشابه خودشان را دارند بصورت خودکار رتبه ی بالاتری در نتایج گوگل خواهند داشت . لینک های nofollow برای رتبه ی مقصد لینک ، هیچ تاثیری در رتبه بندی ندارند و فقط یک لینک ساده هستند که به یک جایی ارجاع داده شوند . انکر تکست ها واقعا بر روی رتبه بندی سئو سایت تاثیر مثبتی دارند و موتورهای جستجو از آنها به عنوان شاخص استفاده می کنند تا اطلاعات بیشتری درباره سایت و صفحه ای که از طریق این کلمه یا عبارت خاص لینک میشود ، یاد بگیرد .

برفرض مثال ،سایت الف که رتبه ی خوبی هم دارد لینک سایت ب را قرار میدهد و گوگل وقتی از این موضوع با خبر میشود احساس میکند که سایت ب یک سایت ارزشمند است که لینکش در سایت الف قرار گرفته است و شروع میکند به بررسی و رتبه دهی به سایت ب . اگر شانسی وجود ندارد که شما هر گونه ترافیک واقعی را به ارمغان بیاورید، احتمالا ارزش انجام آن را ندارد. تشخیص اینکه یک صفحه ی خاص قدرت بازدهی در ترافیک واقعی را دارد یا نه کار ساده ای نیست ، کار ساده ای نیست. ترافیک همچنان یک عامل مهم برای تعیین کیفیت یک لینک خاص است. اگر با معنی Anchor text آشنا نیستید اینطوری فرض کنید که انکر تکست همان لینک ساده است که با کلیک روی آن وارد یک سایت دیگری میشود با این تفاوت که در لینک نام سایت یا جایی که ارجاع داده میشود نوشته میشود مثلا یک لینکی با کلمه ی گوگل وجود دارد که با کلیک روی گوگل وارد صفحه ی اول گوگل خواهید شد . چه چیزی یک backlink را لینکی خوب و چه چیزی انر بد تلقی میکند ؟

  رد پای ماندگار آخوندی در بحران‌های مسکن کشور
اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گلد لینک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

چون وقتی در سایت شما چندین لینک باشد که از نوع nofollow باشند یعنی اینکه شما دوست ندارید از رتبه و اعتبار سایت خود برای دیگر سایت ها مایه بگذارید و این یعنی شما به سایت خودتان ارزش قائلید و در نهایت همه ی اینها را موتورهای جستجو درک میکنند و برای اینده و رتبه بندی سایت شما بی تاثیر نخواهد بود . همانطور که بالا هم اشاره کرده ام ، هر موتور جستجو قصد دارد کاربران خود را به بهترین شیوه ی ممکن به یک موضوع مرتبط ارجاع دهد . قصد من از جمع آوری همه چیز در این پست ، در اصل انتقال مفهوم بک لینک است . نکته ی مهم اینجا این است که موتور جستجو در بحث backlink ارتباطات بین لینک دهنده و لینک شونده را در سطوح مختلف بررسی میکند . چه چیزی یک backlink را قدرتمند میکند ؟ اگر میخواهید ماهی بزرگی را بگیرید باید آستین خود را بالا بزنید و برایش تلاش کنید .

ولی خب یه موضوعی که همیشه مطرح هستش مودب بودن یا حرف گوش کن بودن ربات هاست؛ که بعضی وقت ها این لینک هارو دنبال میکنن و تاثیر گذاریش رو روی سئو سایت میزاره. به همین منظور خزنده بین میلیون ها وب سایت میرود تا وب سایت ایده آل را برای جستجو کاربران نمایش دهد . از دید یک موتور جستجو ، backlink ها نشان دهنده اهمیت و ارتباط یک سایت خاص هستند ، اگرچه ما نمیدانیم واقعا موتورهای جستجو به backlink ها توجه میکنند و چطور و چقدر بر رتبه ی سایت اثر میگذارند . و درباره ی کیفیت لینک ها اینجا مطالعه خواهید کرد . اما چیزی که مطمئنا میدانیم این است که کیفیت backlink ها مطمئنا فاکتور مهم و موثر است . اگر می خواهید بدانید که آیا یک لینک خاصی ارزشمند است یا نه روی این فاکتورها تمرکز کنید : Page Authority ، domain authority ، تعداد لینکهای صفحه، لینک های فالو یا نوفالو ، مکان قرارگیری در صفحه .

  تکمیل ۲ قطعه از بزرگراه بوشهر - شیراز ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد