بیش از ۲۷۰۰ پرونده تخلیه منزل طی یکسال گذشته در شورای حل اختلاف کرمانشاه مختومه شد

فتاحی با اشاره به مصوبه هفتادمین جلسه ستاد ملی کرونا، مبنی بر حداکثر اجاره بهاء ۲۵ درصد در شهر تهران و ۲۰ درصد در کلانشهر کشور، از مالکان و صاحبان املاک استان خواست این مصوبه را در راستای کمک به همنوعان و همشهریان خود رعایت کنند.

وی در خصوص مصوبه جدید دولت سیزدهم مبنی بر تمدید خودکار یکسال اجاره بها نیز گفت: هنوز مکانیزم و دستور العمل و ابلاغیه در این خصوص به مرکز استان و مراجعه قانونی ارسال نشده است تا برحسب آن عمل کنیم.

فتاحی در بخش دیگر سخنان خود به تاثیر رسانه ها در جریان سازی و فرهنگ سازی اشاره کرد و از رسانه ها خواست در راستای سازش، صلح، مصالحه، غالب کردن گفتمان گفت و گو در جامعه، کمک به همدیگر و ملاحضه و مراعات احوال یکدیگر در این شرایط سخت جامعه کار کنند.



منبع

این مقام مسئول مصوبات دولت را در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و از همه اقشار خواست شرایط همدیگر در این شرایط سخت زندگی را درک و مراعات کنند.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی معیشتی مردم ناشی از اوضاع پس از بحران شیوع کرونا و گرانی های روز های اخیر از مالکان خواست در این ارتباط ملاحضه مستاجران را داشته باشند که انشاالله این روزها نیز سپری می شود.

«منوچهر فتاحی» روز دوشنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، افزود: دعوای مربوط به تخلیه منزل یکی از مهمترین موضوعاتی است که این روزها مردم برای رسیدگی به شورای حل اختلاف مراجعه می کنند. 

  معاون وزیر راه: شهرداری‌ها زمان صدور پروانه ساختمانی را کاهش دهند