تبادل تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و وزارت دفاع برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، «علیرضا فخاری» با بیان اینکه تعامل مجموعه وزارت راه و شهرسازی با ستاد کل نیروهای مسلح بر اساس رویکردی دو جانبه برای تولید مسکن و حل مشکلات کشور در این حوزه بوده است، گفت: زمین‌های در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح استعداد ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را دارد که این میزان، بخش قابل توجهی از ۴ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را شامل می‌شود.

‎مهدی نامجوی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این نشست گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم از زمین‌هایی که متعلق به نیروهای مسلح است در بحث جهش تولید مسکن استفاده کنیم. 

‎به گزارش مجله خبری راه و ساختمان تفاهم‌نامه مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نمایندگی از نیروهای مسلح در راستای ساخت مسکن در اراضی در اختیار نیروهای مسلح برای کارکنان این نیروها در راستای طرح نهضت ملی مسکن است.



منبع

‎معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عقد این تفاهم‌نامه حاصل جلسات متعددی بوده که در سطوح کارشناسی و مدیران دو مجموعه صورت گرفته است. 

‎وی هدف مشترک طرفین این تفاهم‌نامه را تامین مسکن دانست و افزود: در تعاملات فی‌مابین اقدامات صورت گرفته بسیار مثبت و کم نظیر بوده است. 

‎وی اظهار داشت: علاوه بر تبادل تفاهم‌نامه، مواردی هم جهت رفع مشکلات موجود در اراضی ۱۴۷ هکتاری شاهین شهر و زمین‌های ۱۷ هکتاری شهرک شهید فکوری عنوان شد که با همفکری طرفین این موارد هم کارشناسی و رفع شد. 

  نیکزاد: بذرپاش فردی متخصص با نگاه راهبردی برای وزارت راه است