تداوم پیگیری‌های ویژه برای تکمیل راه‌آهن اردبیل و بزرگراه سرچم

پیش‌بینی منابع اعتباری مختلف برای تسریع پروژه راه‌آهن اردبیل/ تکمیل ۳۲ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – سرچم

تداوم پیگیری‌های ویژه برای تکمیل راه‌آهن اردبیل و بزرگراه سرچم

وی افزود: روند اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه به‌صورت ویژه در حال پیگیری است و بر اساس هماهنگی‌ها و تأمین اعتبارات لازم، تا پایان آبان‌ماه زیرسازی و تا پایان سال کل روسازی و ریل‌گذاری انجام می‌شود.

تداوم پیگیری‌های ویژه برای تکمیل راه‌آهن اردبیل و بزرگراه سرچم

تداوم پیگیری‌های ویژه برای تکمیل راه‌آهن اردبیل و بزرگراه سرچم

عاملی تصریح کرد: همچنین در اجرای زیرساخت‌های ارتباطی برای سایر مسیرهای شهرستانی نیز هم‌اکنون بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر در حال اجرا است و در خصوص بزرگراه مشگین‌شهر – پارس‌آباد هم تلاش می‌کنیم این مسیر به پیمان رفته و اجرایی شود.

مقام عالی دولت در استان اردبیل افزود: با پیش‌بینی منابعی از محل سفر رئیس‌جمهور و ماده ۵۶ بانک‌ها و همچنین افزایش سقف تعهدات اعتباری بنیاد مستضعفان، اجرای پروژه با سرعت پیش می‌رود.

براساس این گزارش امروز همچنین سیدحامد عاملی استاندار اردبیل، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، خیراله خادمی، معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و سایر مسؤولان، در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه، آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه و مسائل و مشکلات آن را بررسی کردند. 



منبع

استاندار اردبیل در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگاران ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی را از مهم‌ترین زیرساخت‌های پیشرفت ذکر کرد که اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای وضعیت استان اردبیل در این زمینه‌ها انجام شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در خصوص بزرگراه اردبیل – سرچم، ۳۲ کیلومتر قطعه اول این پروژه تکمیل شده است و بر اساس هماهنگی انجام‌گرفته‌، مقرر شده قطعات ۲، ۳، ۴ و ۷ نیز به‌طور کامل به پیمان برود و با انجام مطالعات لازم برای قطعات ۵ و ۶ که شامل تونل‌ها است، نحوه اجرای پروژه در این قطعات نیز تعیین تکلیف می‌شود.

  ۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن شهرستان چرداول واگذار شد

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان نشست مشترک سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با خیراله خادمی، معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در خصوص بررسی روند اجرای پروژه‌های راه‌آهن اردبیل و بزرگراه اردبیل – سرچم، در محل استانداری اردبیل برگزار شد.