ترافیک خودرو در محورهای ارتباطی مازندران سنگین است

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.



منبع

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت که تردد خودرو در هر دو مسیر رفت و برگشت جاده فیروزکوه در زمان حاضر عادی و روان در جریان است.

به گفته سرهنگ جهان‌تاب، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

وی وضعیت ترافیک خودرو در آزاد راه تهران شمال در محدود تونل شماره ۱۸ و همچنین در مسیر رفت و برگشت جاده هراز در محدوده سه راهی چلاو را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد. 

وی از مسافران و رانندگان وسیله نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل درده تا نسا و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های میانک و نسا، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

  جزییات افتتاح سه هزار و ۶۴۸ واحد مسکونی در استان کرمانشاه اعلام شد