ترافیک سنگین در جاده چالوس/ انسداد محور هراز تا چهارم مردادماه

به گزارش روز پنجشنبه مجله خبری راه و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده‌های کندر، نساء، سه راهی دیزین و سیاه بیشه خبر داد و گفت: در محور هراز مسیر(رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو نیز ترافیک سنگین بر قرار است.

وی افزود: ترافیک در آزادراه تهران- کرج- قزوین محدوده‌های مترو وردآورد و مهرویلا  سنگین گزارش شده است و در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز ترافیک سنگین است.

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۶  ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل  ۱.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.



منبع

براساس این گزارش، تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

معصومی محور مسدود شریانی را ریگان- ایرانشهر و محورهای دارای انسداد فصلی را هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند اعلام کرد.

معصومی محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را دارای تردد روان اعلام کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور هراز (محدوده بلبل خان) ، واقع در استان مازندران ، از یکم تا چهارم مردادماه، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

  اقدامات سازمان بنادر در قبال کاهش تراز آب دریای خزر/ آیمو نباید سیاسی عمل کند