تردد در محور چالوس و آزادراه تهران- شمال ممنوع شد

برپایه این گزارش، ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس سنگین است.

این مرکز با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند را نیمه سنگین عنوان کرد.

همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام – سرابله – حمیل محدوده های گلمه و تونل آزادی، تردد روان در محور مهران – ایلام و ترافیک نیمه سنگین در محور پایانه مرزی مهران – مهران و ترافیک نیمه سنگین در محور شلمچه – خرمشهر وجود دارد، اما تردد در محور چذابه – بستان و همچنین محور سرپل ذهاب – قصر شیرین روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای ریگان – ایرانشهر، لاسم – ارجمند و تهران – امامزاده داود تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.



منبعمحورهای مسدود

همچنین تردد همه وسایل نقلیه از محور آزادراه تهران- شمال (مسیر جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر شمال به جنوب روان است.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از مرکز یاد شده، اکنون ترافیک در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) محدوده های میانک، مجلار، انارک، ولی آباد، سیاه بیشه و سه راهی دیزین سنگین است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده آب اسک و حدفاصل رینه تا گزنک، همچنین در مسیر شمال به جنوب محدوده های سه راهی چلاو، شاهاندشت، گزنک، آب اسک و مبارک‌آباد سنگین است.

  اقساط وام ودیعه مسکن چقدر میشود؟