تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائمشهر شهریور امسال زیر بار ترافیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان ، حمید امانی همدانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از این طرح عمرانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود : میانگین پیشرفیت فیزیکی این طرح در زمان حاضر ۷۵ درصد است و با توجه به این که از جمله طرح‌های اولویت‌دار برای تخصیص اعتبار و تکمیل شدن طبق مصوبات سفر استانی رییس جمهور است ، همه تلاش ها بر بهره برداری در زمان مقرر متمرکز شده است.

وی توضیح داد : مقرر شد منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور به مازندران ، ردیف طرح و کمک تسهیلات بانکی ماده ۵۶ و همچنین از محل تزریق اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شود و برنامه هم این است که تا پایان شهریور ماه مسیر را زیر بار ترافیک ببریم.

امانی همد انی با بیان این که برای افتتاح این طرح در موعد مقرر از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده خواهد شد ، میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح عمرانی را حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی گفت : با توجه به این که در سفر رییس جمهور به مازندران اعتبار خوبی در نظر گرفته شد، امیدواریم بتوانیم با تامین منابع مالی مورد نیاز و افتتاح این طرح در موعد مقرر، هر چه زودتر مشکل شهروندان و مسافرانی را که از این محور عبور می کنند ، رفع کنیم.

کلنگ ساخت تقاطع  غیرهمسطح شهید مهدوی قائمشهر سال 93 به زمین زده شد ولی در همان ابتدای کار نحوه جرای طرح به موضوع اختلافی میان مسوولان استانی و شهرستانی تبدیل و کار متوقف شد.

  ساعت بن تن در شیراز

یک عضو شورای اسلامی قائمشهر نیز در این بازدید با عذرخواهی از شهروندان به خاطر طولانی شدن روند تکمیل این طرح عمرانی، گفت : تلاش می شود با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های موجود و همت مضاعف مدیریت شهری، استانی این طرح در زمان مقرر تکمیل و بهره برداری شود.

حامد ابراهیمی از قول مساعد سازمان و برنامه و بودجه کشور نسبت به تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این تقاطع خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص منابع اعتباری مورد نیاز، این طرح تا ۳۱ شهریور ماه امسال زیر بار ترافیک برود .



منبع