تور ارمنستان تور ارمنستان ارزان سفر دوستان قرن 02141179

ساعت رسمی این کشور نیم ساعت از ایران جلوتر است، پس خیلی تفاوتی برایتان ایجاد نخواهد کرد. زبان رسمی این مردم نیز ارمنی و واحد پولی که در داد و ستد از آن بهره می‌برند درام است. سیستم برقی که از آن بهره می‌برند نیز شبیه به ایران است با ولتاژ ۲۳۰ ولت. برای ورود به هر کشور قوانین خاصی وجود دارد برای ورود به برخی کشورها نیازی به ویزا نیست برخی نیز قوانین بسیار سخت گیرانه ای نسبت به این موضوع دارند.

خدمات تور ارمنستان:

از فرودگاه امام خمینی تهران انجام می‌شود و شما بعد یک ساعت و 30 دقیقه به فرودگاه ایروان می‌رسید. مقدار باری را که می‌توانید با خودتان ببرید را از سایت ایرلاین یا روی بلیطی که خریداری کرده‌اید ببینید. جشن درندز (آتش افروزی) که ایرانیان در آخرین چهارشنبه هر سال با نام چهارشنبه سوری آن را جشن می‌گیرند از رسوماتی است که میان مردم ایران و ارمنستان مشترک است و در بین مردم ارمنستان رسمی بسیار مهم محسوب می‌شود. برای این کار باید به صفحه تورها در سایت سفرمارکت مراجعه کنید و سپس مبدا و مقصد خود را وارد کنید. در این بخش می‌توانید زمان شروع سفر و بودجه‌ای را که برای سفر در نظر گرفته‌اید، وارد کنید. البته طبق گفته آرتاشس تومانیان، سفیر ارمنستان در ایران از پانزدهم ژوئیه (۲۴ تیر) تزریق واکسن برای آن گروه از گردشگران انجام می‌شود که بیش از ۱۰ روز در ارمنستان اقامت داشته‌اند.

تور ارمنستان تور ارمنستان ارزان سفر دوستان قرن 02141179 هر ردیف معرف یک پکیج تور ارمنستان است که در بازه زمانی اعلام شده یک یا چند تاریخ اجرا دارد و قیمت آن نیز نسبت به هتل انتخابی شما متغیر است. با مقایسه قیمت‌ها و خدمات مختلف، می‌توانید بهترین تور ارمنستان را انتخاب و خریداری کنید. اقامت مسئله مهم و تأثیرگذار دیگری است که برای تهیه تور ارمنستان ارزان باید به آن توجه کرد. به این شکل که هتل‌های با ستاره کمتر را جایگزین امکانات لوکس و هتل‌های پنج ستاره کنیم. همچنین هر چقدر تعداد روزهای اقامت کمتر شود، شما به خرید تور ارزان ارمنستان نزدیکتر می‌شوید. فارا گشت به عنوان مجری اصلی تور ارمنستان کامل ترین گشت ها را برای شما اجرا می کند.

  پنج برنامه‌ای که شهرهای ایران را نونوار می‌کند

در تابستان جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که با شرکت در هر کدام می‌توانید خنده را بر لبان خود و همسفرانتان بیاورید. برخی از آنها نیز برای کشاورزان است و می‌توانید عسل و بقیه خوراکی‌ها را مزه کرده و از صنایع دستی روستاییان خرید کنید. جشن وردوار نیز در تابستان برای خدایان باستان ارمنی برگزار می‌شود و دیدنی است. پس اگر تمایل به خرید تور ارزان ارمنستان هستید، می‌توانید از تورهایی با هتل‌های 3 ستاره استفاده کنید. اما اگر در طول سفر هزینه‌ها برای‌تان زیاد مهم نیست، تورهایی با هتل 5 ستاره را انتخاب کنید.

تور زمینی ارمنستان اردیبهشت ۱۴۰۱

اگر به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی علاقه‌مند هستید، زمستان‌های ارمنستان برای شما مناسب است. اگر به دنبال سفری خاطره انگیز در شرایط جوی و آب و هوایی معتدل و مطلوب هستید، اوایل پاییز و اواخر بهار را برای سفر به ارمنستان در نظر بگیرید. چرا تورهای ارمنستان آژانس قصر مروارید ؟ (آفر بهترین قیمت تور ارمنستان ).

گر چه از سایر ادیان از جمله اسلام هم در این کشور ساکنینی قیمت تور ارمنستان گشت نامه وجود دارد. همچنین به جز اقوام ارمنی، سایر اقوام از جمله کردها، روس‌ها و تعداد کمی از اوکراینی‌ها، آشوری‌ها و گروه‌های دیگر هم در ارمنستان مشاهده می‌شوند.

  • از آنجا که ارمنستان در جلگه آرارات قرار دارد دارای زمین‌ های سرسبز و حاصلخیزی است.
  • این افراد برای دریافت دوز دوم واکسن آسترازنکا باید حدود ۱۲ هفته بعد سفر دیگری به ارمنستان انجام دهند.
  • چنانچه خواهان تور ارزان ارمنستان هستید، قطعا آگاهی از آب‌وهوای این کشور همسایه نیز برای‌تان مهم است.
  • بنابراین برای خرید بهترین تور ارمنستان، پیشنهاد می‌کنیم تورهای ارمنستان را در لست سکند با دقت مقایسه کنید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  ضایعات ۳۰ درصدی محصولات کشاورزی از مزرعه تا سفره

فاصله زمینی تهران تا ایروانحدود1200کیلومتراست که پیمودن آن22ساعتبه طول می انجامد ولی به اندازه ای این مسیر زیبا است که گذر زمان برایتان قابل لمس نخواهد بود. واحد پول کشور ارمنستان درام است اما توصیه ما به ما این است که ابتدا در ایران تمام ریال‌های خود را به دلار تبدیل کرده و بعد در ارمنستان دلارهای خود را به مقدار نیاز به درام تبدیل کنید. ارمنستان کشور امنی به حساب می‌آید و در طول شبانه روز در تمام خیابان‌های آن پلیس وجود دارد. فقط دو نقطه نا امن در ارمنستان وجود دارد که یکی مرز ارمنستان با ترکیه و دیگری مرز ارمنستان با آذربایجان است. در هنگام سفر به این کشور هرگز داروهایی ماننده کدئین به همراه نداشته باشید، زیرا که ورود و خروج این دارو ممنوع است و در صورت به همراه داشتن آن دیپورت خواهید شد. اگر به این داروها نیاز دارید، سعی کنید از داروخانه‌های ایروان تهیه نمایید.

این اتوبوس‌ها ابتدا مسیر ۶۰۰ کیلومتری تهران-تبریز را طی می‌کنند و سپس از تبریز به جلفا (۱۳۵ کیلومتر) و از جلفا به مرز نوردوز (۸۰ کیلومتر) می‌روند. زمان تقریبی رسیدن به ایروان بدون در نظر گرفتن ترافیک و معطلی عبور از مرز، حدود ۱۷ ساعت است. علاوه بر تهران، تور زمینی ارمنستان از تبریز به ایروان نیز انجام می‌شود. معمولا مسیر تور زمینی با اتوبوس و از مبدأ تهران، حدود 22 تا 24 ساعت طول می‌کشد. تور ارمنستان، جزو تورهای ارزان خارجی محسوب می‌شود که علت آن به موقعیتجغرافیاییخاص این کشور با ایران مربوط است. در واقع، وجود مرز مشترک بین این دو کشور باعث شده است که سفر به ارمنستان از طریق زمینی و هوایی امکان‌پذیر باشد.

  بذرپاش : مجموع واگذاری زمین و عملیات ساخت مسکن از عدد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار عبور کرد