توضیحات دو شرکت هواپیمایی در مورد فروش بلیت اربعین

در اطلاعیه هواپیمایی قشم ایر آمده است همه بلیت‌های صادر شده قابلیت استرداد پس از کسر مبلغ جریمه به میزان ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز را دارد.

طبق مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری عرضه بلیت با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و در این ایام هواپیمایی قشم هیچ پرواز چارتری به نجف ندارد.

اطلاعیه هواپیمایی آسمان درباره مشارکت در پروازهای اربعین

فروش بلیت پروازهای اربعین توسط شرکت هواپیمایی قشم برای بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور ‌طبق مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری از روز گذشته و از طریق پورتال شرکت به آدرس https://booking.qeshm-air.com/ آغاز شد.

همچنین هواپیمایی آسمان در راستای تسهیل در اعزام زائران اربعین از روز گذشته ۱۲ شهریور تا پایان ماه جاری، روزانه ۲ پرواز در مسیر تهران به ایلام برقرار خواهد کرد. 

در اطلاعیه هواپیمایی آسمان آمده است زائران برای تهیه بلیت می‌توانند به نشانی سایت آسمان www.iaa.ir و یا سایر درگاه‌های خرید بلیت هواپیما مراجعه کنند. برقراری پروازهای ایلام در راستای تسهیل تردد زائران حسین به پایانه‌های مرزی خبر داده بود.



منبع

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، هواپیمایی قشم ایر از عرضه حدود ۳ هزار و ۵۰۰ عدد بلیت اربعین برای بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور در روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: در تاریخ اعلام شده هیچ پرواز چارتری به نجف ندارد.

پیش‌بینی می‌شود در این بازه زمانی ذکر شده برای سفرهای اربعین‌ ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر اباعبدالله در قالب پرواز یک‌طرفه و دو طرفه توسط هواپیمایی قشم جابه‌جا شود. زائران برای تهیه بلیت‌ پروازهای اربعین می‌توانند به سایت شرکت هواپیمایی قشم ‌به آدرس https://booking.qeshm-air.com/ مراجعه ‌کنند.

  طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان زیر ذره‌بین دولت

شرکت قشم ایر اعلام کرده است که علی‌رغم ترافیک ورودی ثبت‌نام برای پروازهای اربعین از صبح دیروز موفق به عرضه تقریبی ۳۵۰۰ بلیت شده است که البته طبق دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی برنامه‌ریزی جهت فروش پلکانی بلیت‌ها نیز طی روزهای آینده صورت پذیرفته است.