کلانتر هرمزی مهلت زمان و محل دریافت اسناد مناقصه عمومی را شهریورماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت تا ارائه اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد، بنابراین ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است.
رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه سال جاری است.
ایسنا/خوزستان رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تکمیل جاده چهار خطه خروجی هفتکل – باغملک به مناقصه رفت.
وی افزود: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری مناقصه از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺪارﮐﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ دوﻟﺖ (ﺳﺘﺎد) ﺑﻪ آدرس www. setadiran. ir اﻧﺠﺎم شده است.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1403052214626/%D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%B7%D9%87-%D8%AE%D8%B1%D9%88%D8%AC%DB%8C-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%BA%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%82%D8%B5%D9%87-%D8%B1%D9%81%D8%AA

کامیار کلانتر هرمزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آگهی مناقصه عمومی تکمیل جاده چهارخطه خروجی هفتکل – باغملک در نشریات استانی و سراسری منتشر شد.
کلانتر هرمزی با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت ۸ روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه سال جاری به آدرس امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی میشود.
وی همچنین به مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مناقصه اشاره و خاطرنشان کرد: اسناد این مناقصه از تاریخ ۳۰ مردادماه سال جاری تا ۵ شهریورماه (تا ساعت ۱۹) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ارائه میشود.