جاده هراز ۱۰ روز به صورت مقطعی مسدود می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با بیان این که محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است ، وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به مازندران را در زمان حاضر عادی و روان توصف کرد و گفت : تردد خودروها در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال عادی و روان در جریان است.

برابر آمار ، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

سرهنگ جهان تاب گفت : مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.



منبع

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان گفت که این محور روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت هفت تا ۱۷ مسدود می شود ولی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بستن قطعی اعمال نمی شود.

وی علت بستن مقطعی جاده هراز را اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت از کیلومتر ۱۹ تا ۱۰۸ اعلام کرد و افزود : تردد خودروها در این ایام همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

  جابه‌جایی ۱۱ هزار مسافر عتبات عالیات در پروازهای نوروزی "هما"