جاده کندوان از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه چهارم آبان یک‌طرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران همچنین محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی این استان به شرح زیر اعلام کرد:

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو می‌شود.



منبع

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

تردد تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با بیان این که محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه هم اکنون دارای بارش باران و آزاد راه تهران شمال هم فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت تردد خودرو در این محورها را در زمان حاضر عادی و روان توصیف کرد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چهارم و پنجم آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

  آمادگی ایران ایر برای برقراری پروازهای حج عمره بعد از ۸ سال

به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان افزود : محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران از فردا چهارشنبه چهارم تا شنبه آینده هفتم آبان ماه با هدف تخلیه بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان اجرا می‌شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۶ آبان ماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور هراز:

محور کندوان:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه چهارم تا هفتم آبان ماه از محورهای کرج، چالوس، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.

  بخشنامه اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی به ۹ بانک ابلاغ شد