جک سقفی چیست؟ کاربردهای آن در ساختمان سازی مجله تصویر زندگی

خرید بدون واسطه از تولیدی بنیامین حتی در حجم های بالا و ارسال به سراسر دنیا، از ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی بنیامین است. برای ساخت هر سازه و یا هر ساختمانی به یک سری مواد و مصالح ضروری نیاز است که بدون استفاده از آنها ساخت و ساز یک سازه زیر سوال می رود، و لازم به ذکر است که کی از مهم ترین قسمت های یک سازه، سقف و طراحی آن است. انتخاب جک های سقفی همانند انتخاب سایر تجهیزات قالب بندی و بتن ریزی، تابع شرایط ساخت و ساز و محل کاربرد آنهاست. سیویل سان تولید کننده قالب بتن، جک سقفی، داربست فلزی، سولجر و اتصالات و ملزومات قالب بندی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت می باشد.

جک های سبک از لوله هایی با ضخامت ۲ میلیمتر و جک های سنگین از لوله هایی با ضخامت ۲٫۵ میلیمتر تولید می شوند میزان باربری جک های سبک با سنگین متفاوت است. برای سقف های معمولی با ارتفاع ۳ متر می توان از جک سبک استفاده کرد. همان‌طور که در ابتدای متن گفته شد، قسمت زیرین ساخت ساپورت جک از لوله با قطر حدود 6 سانتی‌متر و ضخامت این لوله ها حدود 2 میلی‌متر است، اما قسمت بالایی جک که از لوله ساخته شده است.، قطر 5 سانتی‌متر و ضخامت 2.5 میلی‌متری دارد. زیر ساخت اصلی جک سقفی از لوله‌ای ساخته شده است که سبب می‌شود ارتفاع جک ساختمانی سقفی مختلف باشد. با توجه به پیشرفت‌های قابل توجهی که در این صنعت به چشم‌می‌خورد، هر روز شاهد به‌روزرسانی شدن این‌کالا خواهیم بود و در بهترین مدل و جنس تولید می‌شود که اهمیت خیلی زیادی دارد. برخی از این‌ نمونه ها از جنس پلیمری، پلاستیک، چوبی و فلزی هستند که هر کدام از آنها کیفیت‌های متفاوتی را دارند اما به روزترین‌ نمونه آن، قالب بتن فلزی است که استحکام بالایی دارد و از بهترین ورقه فولادی ساخته شده است.

  اندازه نهادهای انقلابی برخلاف اکاذیب در اقتصاد ملی کاهش یافته است

برای این‌کار از پایه‌های مختلف و محکمی استفاده می شود مانند پایه‌های چوبی که مقاومت بالایی دارند، چون ممکن است این میله‌ها در زمین فرو رود و تراز نباشد که خسارت‌های بالایی را به بار آورده و ساختمان آوار می‌شود و جان چندین نفر به خطر می افتد. عدم نیاز به افراد متخصص در این زمینه نیز مهم است، نیازی نیست حتما تجربه خیلی زیادی داشته باشید با کمی درایت و توجه فورا این‌ کار را خواهید آموخت و یا نیاز به مهندسان خبره نمی باشد و کارگران نیز ممی توانند این کار را انجام دهند. اسکافلد مثلثی یکی از نمونه‌های اسکافلد است که دارای طول‌های متفاوتی از ۵۰، ۷۵ تا ۵۰۰ سانتی متر می‌باشد که به واسطه جوش دادن به همه متصل می‌شوند . بتن سازه تولید کننده بولت تسمه ای,تسمه تنگ,بولت تمام رزوه,تسمه بولت,تسمه پانچ شده,نبشی پانچ شده,رزوه پین گوه,بولت عصایی,پین و قوه,پیچ تنظیم,کلمس,… برای ارتفاع بیشتر جهت ایمنی کار ملزم به استفاده از داربست فلزی خواهید بود.

اسکافلد مثلثی

از بین این سایزهای مختلف جک های سقفی پرکاربردترین آن ها جک های 3.5 و 4 متری هستند که خرید جک سقفی نیز بیش تر از این اندازه سایزها صورت می گیرد. جک سقفی ساختمانی بسیار کاربرد دارد، و برای انجام پروژه های عمرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. آن چه که برای جک سقفی ساختمان بسیار مهم است کیفیت خوب آن می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کاربردهای جک سقفی، با پایه های فلزی موقتی متناسب با نوع سقف و سازه مشخص می شود.

خرید این محصولات با توجه به هزینه‌هایی که هر فرد می‌خواهد بپردازد متغیر خواهد بود. توصیه می‌کنیم که یکبار هزینه کنید و جک نو را بخرید که سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید، عمر و ماندگاری این ابزار آلات بسیار بالا بوده و برای همه مشتریان مقرون به صرفه است. به ساختن قالب و سوار کردن اجزا بر روی همدیگر، قالب بندی گفته می‌شود که هر یک از آن باید توسط معماران خبره انجام شود، زیرا در غیر این صورت تراز نمی‌شود و در هنگام ساخت به مشکلات زیادی برخورد می‌کنند که این موضوع هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت. مدت زمان ارسال بار بستگی به نوع و تناژ آهن آلات خریداری شده توسط مشتری دارد که معمولا از 48 ساعت تا 10 روز ممکن است این فرآیند انجام شود.

  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان: هنر به ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی کمک می‌کند

جک سقفی عراقی :

در ویدئو زیر نتیجه استفاده از جک غیر استاندارد را می توانید مشاهده کنید. ، می توانند با ارائه اطلاعات تخصصی شما را در انتخاب بهترین نوع جک سقفی، یاری دهند. در ساخت جک­‌های ساختمانی از دو لوله استفاده می­‌شود که ضخامت ورق لوله 2.5 میلیمتر است. می‌­توان گفت تمام سقف‌­های ساختمان از جمله تیرچه بلوک، وافل، کامپوزیت و… برای مقاومت و ثابت ماندن نیاز به پایه نگهدارنده و یا تکیه‌­گاه دارند. اول اینکه جک سقف بایستی توان تحمل بار سقف را داشته باشد و دیگر اینکه قادر به تحمل سستی شرایط خاک باشد.

  • با توجه به نوسانات برای اطلاع از قیمت جک ساختمانی با ما تماس بگیرید.
  • این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز و بکارگیری نیروی متخصص و مجرب توانسته محصولات خود را با کیفیت و استاندارد بالا به بازار عرضه و از لحاظ صرفه جویی در وقت صنعتگران با استقبال مواجه گردد.
  • از طرف دیگر برای خرید با توجه به وزن بیشتری که دارند باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.
  • یکی دیگر از مهم ترین نکات در استفاده از جک های ساختمانی مهرت پیمانکار در نصب و اجرای جک سقفی میباشد.
  • این جک دارای یک رزوه در قسمت میانی برای تنظیم ارتفاع جک می باشد.

جک سقفی یا جک ساختمانی یکی از ابزار موقت در ساختمان سازی می باشد که فشار وارده از سقف را برای جلوگیری از ریزش سقف جک سقفی تحمل می کند. قیمت جک سقفی به تاریخ امروز یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد. سقف از قسمت های مهم هر ساختمان است که به نوبه خود بار و فشار زیادی را تحمل می کند. جک سقفی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی محسوب می شود که انواع گوناگونی دارد و کارایی و مشخصات هریک متفاوت است.

  رعایت الزامات محیط‌ زیستی در شهرک توسعه پتروشیمی نگین مکران/ استفاده ۷۰ درصدی از نیروهای بومی 
در برخی از پروژه ها، نیاز به جک سقفی حین ساخت می باشد که از آن هم برای کفراژبندی سقف تا پایان ساخت طبقه و هم نگه داشتن بار بالادست جهت اجرای سقف به شکل موقت استفاده می گردد. فاصله جک ها در بیشترین حالت به 1 متر میرسد و تا 50 سانت قابل کاهش است. چنانچه نیاز بود فاصله جک ها کمتر شود بهتر است از ابزاهایی مانند اسکافلد مثلثی یا اسکافلد چکشی و یا داربست استفاده کنیم. تفاوت قیمت این جک سقفی سنگین و سبک در صورت یکسان بودن نوع لوله مصرفی ،نوع رزوه استفاده شده در جک و نوع سوراخکاری جک در وزن آنها نیز میباشد.

این جک برای جاهایی که نیاز به چرخش در قسمت صلیب نباشد، بسیار مناسب است. رایج ترین نوع جک ساختمانی مورد استفاده در ساختمان ها جک صلیب ثابت می باشد. البته، ذکر این نکته ضروری است اگر وزن سازه شما بالاست و نیاز است جک سقفی تحت فشار زیادی قرار بگیرد، بهتر است از جک سقفی نو استفاده شود. جالب است بدانید، بیشترین خرید و فروش مربوط به جک سقفی با ارتفاع 3.5 و 4 متری می باشد.

مزایای خرید جک های سقفی T

جک سقفی چیست؟ کاربردهای آن در ساختمان سازی مجله تصویر زندگی