خانه هوشمند در تهران هوشمندسازی ویلا در تهران آریا ایمن-خانه هوشمند آکو

مناسب استفاده برای آباژور، چای ساز، بخاری برقی و سایر دستگاه‌هایی است که با قطع و وصل برق روشن و خاموش می‌شود. با نصب این وسیله کوچک پشت کلیدهایی برق کنترل روشنایی به صورت هوشمند ممکن می‌شود. در سال های 2020 و 2021و 2022 ارایه محصولات ZIGbee و کلیدها و تاچ پنل های جدید با وجود همه گیری کرونا. در سال 2019 از بین 100 شرکت برتر دنیا موفق به اخذ جایزه بهترین نوآوري در تولید حسگر منحصر بفرد در حوزه صرفه جویی در انرژي وتندیس برنزي بهترین شرکت در تولید محصولات کاربردي صرفه جویی انرژي توسط آکادمی آمریکا مستقر در نیویورك گردید.

اصطلاحات و تعاریف در خانه هوشمند

یکی از این موارد تلاش برای هوشمند‌سازی خانه‌ها می‌باشد که نتیجه آن تبدیل به تکنولوژی BMS شده است. این شرکت‌ها بدون محدودیت تمامی اجزای ساختمان شما را به‌صورت یک کل واحد در زمره خدمات هوشمند سازی وارد می‌سازند و با نازل‌ترین قیمت شمارا از این موهبت جهانی بهره‌مند می‌سازند. افزایش استقبال عموم از این سامانه سبب شده، بسیاری از شرکت‌ها تمایل به دریافت نمایندگی این خدمات را داشته باشند.

آشنایی سریع با محصولات ما

شکل زیر می تواند روشن و خاموش شدن سیستم صوتی شما را در یک خانه هوشمند نشان دهد. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش هایی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از سیستم های وایرلس می باشد. در واقع امواج رادیویی به عنوان بستر ارتباطی سیستم هوشمند می باشند و فرمان ها از طریق سیگنال های بدون سیم ارسال و دریافت می شوند. در این روش که جدیدا در خانه هوشمند ایرانی نیز به کار می رود، به دلیل سرعت بالای انتقال اطلاعات نیاز به تغییر مسیر در سیم کشی ساختمان وجود ندارد.

خانه هوشمند در تهران هوشمندسازی ویلا در تهران آریا ایمن-خانه هوشمند آکو

انجمن بی طرف استانداردسازی اروپا KNXA همه راهكارها را بررسی می نمايد و از آنها جهت توسعه اين استاندارد بهره ميگيرد . اين استاندارد ارتباط بسيار ساده اما علمي و اصولی را بين همه انواع وسايل كنترلی به دست می دهد و اجرای آن بسيار ساده است. يكی ديگر از مواردی كه باعث مقبوليت اين استاندارد شده است ، مشتری محور بودن آن است . KNX راه كارهايی را ارائه ميدهد تا به وسيله آن ساكنين بتوانند همواره از وضع ساختمان خود مطلع باشند بدون آنكه هزينه گزافی بپردازند. در همه شاخه های اين استاندارد بحث ارائه سرويس بهتر ، پاسخ سريعتر، انعطاف پذيري بيشتر، افزايش كارآمدی و همچنين صرفه جويی در مصرف انرژی لحاظ شده است. همچنین اگر اجاره نشین باشید و از هوشمندسازی بیسیم استفاده کنید، به آسانی می توانید سیستم را به خانه جدیدتان منتقل کنید.

بنابراین ساکنین میتوانند نحوه عملکرد خانه را برنامه ریزی کرده و در صورت نیاز از راه دور کنترل کنند.همچنین خانه هوشمند نسبت به شرایط محیطی پیرامون خود و همچنین فرامین صاحب خانه عکس العمل نشان دهد. این کار بواسطه تجهیزات و سنسورهای مختلفی که در محل نصب میشوند انجام میشود. در این روش اطلاعات بدون نیاز به کابل کشی مجزا بر روی سیم های برق موجود منتقل می شوند و نیازی به سیم کشی دوباره و جداگانه نیست. در این روش در هر نقطه کنترلی ماژول هایی نصب می شود که اطلاعات دریافت شده از مرکز کنترل را دریافت و واکنش نشان می دهد و دستگاه متصل را خاموش یا روشن می کند.

  • تجهیزات هوشمند سازی منزل این امکان را به ساکنین خانه می دهند تا در سریع ترین زمان ممکن تنظیمات دمای خانه ، روشنایی، سیستم های صوتی و تصویری و غیره را از راه دور با گوشی موبایل و یا با جذاب ترین رابط های کاربری مانند تاچ پنل ها اعمال کنند.
  • به‌هرحال دیر یا زود فناوری هوشمند سازی قله‌های رفیع زندگی بشر را فتح می‌سازد و چه ما به خیل دوستداران این فناوری پیوسته و چه از مخالفانش باشیم، بی‌تردید زندگی ما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.
  • در ساختمان‌هایی که مصرف بالای انرژی دارند باید حتماً یک آنالیز بر روی هزینهٔ دوره‌ای زندگی انجام شود و بر این اساس به طراحی اصولی پرداخت که در واقع تأثیر مستقیم بر هزینه‌ها دارند.
  • ضمانت تولیدات آسانه با رعایت حقوق مشتریان سیاست دائمی این مجموعه میباشد.
  بیش از پنج هزار میلیارد تومان برای ساخت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال هزینه شد

هوشمند سازی در تهران نیز از این مقوله مستثنا نبوده و این موضوع در مورد اجزای به‌کاررفته در این منازل نیز صدق می‌کند. سامانه‌های هوشمند شامل موارد متعددی چون قفل‌ها و کلیدهای هوشمند، دستیار صوتی، سیستم نورپردازی و خانه هوشمند … می‌شوند که یک کارفرما به‌تمامی آن‌ها نیازمند است اما فرد دیگر فقط به گزینش تعداد محدودی از این امکانات اکتفا می‌کند. باید دانست که انواع خانه هوشمند در تهران بر اساس چهار سطح پایه، نرمال، پیشرفته و خاص طراحی و اجرا می‌شوند که برای دستیابی به هر سطح ناچارید هزینه‌ای متغیر آن را نیز در نظر داشته باشید.

دستگاه های مختلف خانه با هوشمند سازی از طریق رابط های کاربری مانند ریموت ها ، کلیدهای لمسی، ترموستات های هوشمند و غیره، از طریق زیر ساخت های اینترنتی، سیم کشی و رادیویی به کنترل کننده مرکزی منزل متصل می شوند. بنابراین متناسب با نوع پروتکل مورد استفاده در پکیج هوشمند سازی خانه رابط های کاربری متنوع در قیمت های مختلف قابل انتخاب هستند. هوشمند سازی سیستم روشنایی خانه با استفاده از تجهیزاتی از قبیل انواع کلیدهای لمسی، ماژول های دیمر، ماژول RGB و غیره انجام می شود.

همچنین در صورت هوشمند بودن منزل، شما می‌توانید حتی از خارج از منزل خود با ارسال یک پیامک تمام بخش‌های خانه‌تان را کنترل کرده و وضعیت خانه و دوربین‌ها را چک کنید. باروی کار آمدن اینترنت اشیا گویی قرار است، حتی اشیاء بی‌جان نیز از این سامانه جهانی بی‌نصیب نمانند. موضوع خانه هوشمند به‌عنوان یک جزء اما اساسی‌ترین رکن اینترنت اشیاء امروزه توجه همه صاحبان فنون را به سمت خود جلب نموده است. به همین منظور و با در نظر گرفتن سایر شرایط، هوم سرویز تلاش کرده است تجربه کاربری خوبی را در خدمات هوشمند سازی ساختمان غرب شهرتهران ارایه نماید.

  استاندار کردستان: تعلل در آغاز اجرای طرح‌های مسکن ملی قابل قبول نیست

خانه ای را هوشمند می نامند که از سیستمی یکپارچه برای تحت کنترل بودن همه اجزا از قبیل سیستم روشنایی، حریق، امنیت، سیستم گرمایش و سرمایش و … بهره می برد. این کنترل می تواند از راه دور هم محقق شده و توسط یک هسته مرکزی اجرایی می شود. امروزه با توجه به پیشرفت‌های همه جانبه بشر در همه زمینه‌ها می‌توان نتیجه تلاش‌ها را در هرکجای جوامع انسانی با هدف راحت‌تر کردن زندگی مشاهده نمود.

یکی از ویژگی های مهم محصولات آسانه آپدیت نرم افزاری از طریق اینترنت است. با هم در این مسیر خواهیم بود تا آسایش و امنیت را با بالاترین کیفیت بدست آوریم. خیلی از شرکت ها قیمتای عجیب غریبی بهم گفته بودن ولی مشاور شما یه قطعه رو بهم معرفی کرد که نیازی به اون همه هزینه نبود. در دنیای مدرنی که شهرهای هوشمند رشدی روزافزون دارند، مراکز تجاری و اداری هوشمند که رفاه زیادی برای مشتریان خود دارند از استقبال بیشتری برخوردار خواهند بود. با استفاده از این محصول می‌توان کولرهای گازی، اسپیلت‌ها، سیستم صوتی و سایر پخش کننده‌ها را کنترل کرد. 3- حضور دایمی وخدمات پس از فروش بسیار مناسب و موجودی انبار با توجه به تعداد زیاد نماینده و مشتریان.