دانلود کتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول | ketabko

سایت فرآموز بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی بوده که کتاب‌ها را با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان برای دانش آموزان ارسال ‌می‌کند. دیگر انتشارات مطرح در سطح کشور، انتشارات مهر و ماه است که در کنار قیمت مناسب دارای محصولات با کیفیتی است. از جمله معروف ترین کتاب‌ها ‌می‌توان به کتاب‌های لقمه و جمع بندی مهر و ماه اشاره داشت که برای ماه‌های پایانی بسیار مناسب هستند. فروشگاه‌های زیادی دارای خدمات فروش کتاب کمک درسی هستند ‌و این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده‌اند تا کتاب‌های خود را به طور اینترنتی و آنلاین از سایت‌ها خریداری کنند. کتاب دروس طلایی کاگو هشتم، ارائه‌ای مختصر و مفید از محتوای کلیه‌ی کتاب‌های درسی هشتم همراه با پاسخ تشریحی دقیق تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی است، در این کتاب ازانتشارات کاگو، نمونه سؤالات امتحانی نوبت اول و دوم پایه هشتم نیز ارائه شده است.

ریاضی هفتم تیزهوشان جلد اول

در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… با توجه به قابلیت های پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال بسته به اکثر کشورهای جهان، چی بخونم امکان ارسال بسته های پستی شامل کتاب و لوازم تحریر به خارج از کشور را فراهم نموده است. برای این کار کافیست در زمان ورود اطلاعات، گزینه ارسال به خارج از کشور را انتخاب نمایید و پس از آن کشور و آدرس پستی بین المللی را وارد کنید. مجموعه کتاب های مختلفی از انتشارات نشر الگو ارائه شده اند که از جمله آنها می توانیم به مجموعه سه بعدی، نسل جدید و زیپ اشاره کنیم.

  تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت/ رگبار باران و وزش باد در برخی استان‌ها
تما‌می ‌کتاب‌های گاج هر ساله آپدیت شده و متناسب با جدیدترین تغییرات کتاب درسی و سوالات آزمون‌ها، به روز رسانی ‌می‌شود. البته در این میان یک ایراد دیگری که برخی از کتاب های کمک درسی دارند این است که نوشته دارای پاسخنامه تشریحی می باشد ولی وقتی به آن قسمت رجوع می کنید می بینید که در جواب زده گزینه 3 یا زده به درسنامه رجوع شود. ایستگاه سنجش هم یک فرصت فوق‌العاده برای خودارزیابی برای دانش‌آموزان است و با استفاده از آن، نکات و راهنمایی‌های دلسوزانه یکی از بهترین گام به گام‌های منتشرشده برای پایه هفتم را یک‌جا خواهید داشت. ممکن است یک رتبه کنکور، با کتاب‌های تست بازدهی بهتری کسب کرده باشد؛ در حالی که یک داوطلب به علت ضعف در برخی مبحث‌ها، به کتاب‌های آموزشی در وهلۀ اول نیاز دارد. همچنین امکان دارد یک معلم به شاگردان خود کتاب‌های تماماً آموزشی را پیشنهاد دهد، در صورتی که شاید برخی از دانش‌آموزان سطح بالاتری داشته باشند و بهتر است به تهیۀ کتاب‌های موضوعی یا تستی اقدام کنند.

کتاب گام به گام هفتم شاه کلید کلاغ سپید گاج

کتاب‌های گلبرگ برای دروس و مقاطع تحصیلی مختلف درنظر گرفته شده و دانش‌آموزان پایه‌های ابتدایی تا متوسطه می‌توانند با تهیه این کتاب‌ها و البته مطالعه و بررسی دقیق آن‌ها به کسب نمره بالا در امتحانات دست یابند. کتاب دروس طلایی هفتم کاگو جهت آموزش و پاسخ به تمارین کتاب درسی تالیف و چاپ شده است. همچنین درس های ریاضی هفتم، علوم تجربی هفتم، فارسی هفتم، عربی هفتم، پیام های آسمان هفتم، انگلیسی هفتم، کتاب کار انگلیسی هفتم، مطالعات اجتماعی هفتم، آموزش قرآن هفتم، نگارش هفتم، کار و فناوری هفتم و تفکر و سبک زندگی هفتم را فروشگاه اینترنتی کتاب کتابکو شامل می شود. دانش‌آموزانی که وارد مقطع متوسطه اول می‌شوند با اضافه شدن عناوین درسی تازه‌تر و تخصصی‌تری در مقطع تحصیلی خود مواجه می‌شوند که در 6 سال تحصیلی گذشته خود با آن ناآشنا بوده‌اند.

  • همچنین کتاب های نشرهای آموت، ثالث، افق، نگاه، نیماژ، برج، چترنگ، روزبهان، روشنگران، ستاک، ققنوس، مثلث، میلکان، اسم، نیلا، پریان، معین، علمی و فرهنگی، کارنامه، نون، نیلوفر، هوپا و … در میان ناشرین عمومی پوشش داده شده اند.
  • همچنین این پاسخ ها به دانش آموزان کمک می کند تا پاسخ های خود را با آن مطابقت داده و از نقص های احتمالی پاسخ هایشان اطلاع یابند.
  • همچنین ارائه پاسخ‌نامه‌های تمارین کتب درسی، درسنامه‌های خلاصه‌شده کتاب و مسائل حل‌شده اضافی در این مجموعه‌های آموزشی، به درک مباحث و مفاهیم درسی یاری می‌رسانند.
  • برای استفاده بسیاری از امکانات گاما و خیلی از وبسایت ها باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
  • را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.
  • انتشارات‌های برتر در زمینه تالیف و چاپ کتب عربی، انتشارات خیلی‌سبز، گاج، مبتکران و مهروماه هستند که چه در زمینه آموزش و چه حل سوالات 4گزینه‌ایِ چالش‌برانگیز، کم نگذاشته‌اند.
  ساختمان چیست؟ همه چیز درباره ساختمان در ساخت | road-housing

دانلود کتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول | ketabko به جهت محدودیت‌های کتاب درسی، وجود کتاب کار و فعالیت‌های تکمیلی استاندارد در کنار درسی، امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است تا شما بتوانید در طول سال تحصیلی از آن استفاده کنید. بنابراین، پیش از آنکه به توصیۀ هر فردی گوش دهید و کتاب‌های پیشنهادشده توسط او را خریداری کنید، اطمینان یابید که او با آگاهی به سطح شما آن کتاب‌ها و منابع را پیشنهاد داده است؛ در غیر این صورت، منبع آموزشی وی، توصیۀ ناکارآمدی به شمار می‌رود. ممکن است برای یکی از درس‌هایتان که در آن احساس ضعف دارید، کتابی کمک‌درسی تهیه کنید اما از مطالب آن سر در نیاورید.

دی‌وی‌دی آموزشی