دریچه خطی دو اسلوت بدون دمپر شرکت تولیدی تکوک

هر کدام از دریچه‌ها بر اساس تعداد اسلات، اندازه، متراژ کل دریچه‌ها، دمپر و جنس آلیاژ دارای قیمتی متفاوت با یکدیگر خواهند داشت. به‌طور قطع در صورت خرید دریچه اسلوت از فروشگاه‌ به‌نسبت خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت‌های تولیدکننده باید هزینه بیشتری صرف نمایید. دریچه خطی صفر درجه هوای عبور از خود را بدون تغییر زاویه جهت حرکت هوا را از خود عبور می دهد. به همین دلیل میان دریچه های خطی این مدل بیشترین سطح مفید و کمترین افت فشار را دارا می باشد.

دریچه هوای خطی 15 درجه

ساختار دریچه اسلوت موجب می شود که بدون واسطه به کانال متصل نمی شود و حتما نیاز به بخشی به نام باکس پلنیوم دارد. خ- می توان در کنج ها(بصورت دیواری یا سقفی) با زاویه دلخواه طراحی و تولید نمود. چون هوا در درون حجم پلنیوم باکس بصورت یکسان و همگن پخش می شود لذا خروج هوا از دریچه هم بصورت یکنواخت و دلپذیر انجام می پذیرد. با توجه به وجود پلنیوم باکس و تعداد شیارها دریچه اسلوت بهتر است این امر توسط افراد فنی انجام شود. مجموعه تهویه سان با بیش از 25 سال تولید و عرضه مستقیم محصولات تهویه، سرمایش و گرمایش هوا امکان ساخت هرگونه محصول با کیفیت در ابعاد استاندارد، مرسوم یا طبق سفارش مشتریان را دارد.

دریچه دیواری کولری قوس دار

این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح داخلی دو دیوار با هم برخورد می کنند میتواند نصب شود. برای تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن، دمپر هوا اضافه کرد. دریچه های اسلوت یا خطی را می توان بروی سقف های گچی، انواع سقف های کاذب و دیوار نصب کرد. البته باید در نظر داشت درصورتی که طول های بلندتر مورد نیاز باشد می توان قطعات بیشتری را کنار هم در محل مورد نظر نصب کرد.

  رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می‌شود؟

قیمت دریچه اسلوت

تولید دریچه خطی با زاویه 30 درجه در دو حالت یک طرفه و دو طرفه امری معمول بوده و می‌توان از آن در ارتفاع زیر 4 متر استفاده نمود. جهت تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه اسلوت می توان پشتِ دریچه اسلوت، دمپر تنظیم هوا تعبیه نمود که جنسِ این دمپر از نوعِ آلومینیومِ آکسترود شده می باشد. دریچه اسلوت در ساختارِسیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمشِ هوای کانالِ هوای رفت و هم جهت مکشِ هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد.

دریچه خطی دو اسلوت بدون دمپر شرکت تولیدی تکوک

جهت نصب انواع دریچه هوای خطی باید ابزار مناسب اولیه را در اختیار داشته باشید. سپس با نصب قاب اصلی بر روی دیوار یا سقف وارد مرحله اتصال بین کانال و قابل خواهید شد. انجام عمل درزگیری و عایق‌کاری به‌ویژه در سیستم‌های حرارتی و برودتی دارای اهمیت بالا بوده و در صورت عدم‌تخصص کافی این فعالیت را به افراد باتجربه بسپارید. نصب مدل‌های همراه با دمپر، پلنیوم باکس و دیفیوزر نیز نیازمند تخصص مناسب بوده و در صورتی نصب مدل دریچه اسلوت خطی حتما نیازمند نصاب حرفه‌ای خواهید بود. با توجه به تنوع مدل، شیار و امکان استفاده از دمپر هوا بهتر نصب دریچه اسلات توسط افراد کارآزموده انجام گیرد.

دریچه های خطی اسلات را حتی می توان به شکل قوسدار ، متناسب با انحنای موجود در سقف ، تولید و نصب کرد. البته در این حالت دریچه اسلوت قوس دار امکان ساخت پرّه های داخلی و دمپر کشویی را نخواهد داشت. شرکت تهویه سان با راه اندازی سیستم فروش اینترنتی محصولات تهویه و دریچه هوا محل مطمئنی برای خرید با هزینه کمتر و با کیفیت بالاتر محصولات است. حذف واسطه‌ها در تهیه لوازم مورد نیاز موجب کاهش فاکتور خرید شما مشتریان عزیز خواهد شد. دریچه هوای خطی صفر درجه یا تیغه باریک جهت عبور، رفت و برگشت هوا بسیار مناسب بوده و هر چه طول آن بیشتر باشد به شیک بودن آن خواهد افزود.

  • چون هوا در درون حجم پلنیوم باکس بصورت یکسان و همگن پخش می شود لذا خروج هوا از دریچه هم بصورت یکنواخت و دلپذیر انجام می پذیرد.
  • در صورتی که محل به‌کارگیری دریچه خطی در شرایط آب و هوایی خشک باشد؛ مشکلی برای این دریچه رخ نداده و حتی قیمت خرید تمام شده را نیز کاهش خواهد داد.
  • خرچنگی یا بست نگهدارنده به صورت یک U با زاویه ای حدود 35 درجه می باشد که در پشت پلنیوم جهت فیکس کردن دریچه استفاده می گردد.
  • در نظر گرفته اهمیت زیبایی ساخت دریچه اسلوت و کارایی بالای این دریچه هوا در سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش ساختمان منجر به سخت شدن انتخاب محل ساخت و تولید دریچه هوای اسلوت شده است.
  • مهم ترین گزینه در انتخاب این نوع از دریچه ها، توجه و دقت لازم به سرعت جریان هوا روی دریچه، ارتفاع نصب، مقدار پرتاب، انطباق دریچه با پلنیوم باکس و طرز نصب آن خواهد بود.
  • یکی از علت های استفاده از این نوع دریچه در مکان های مختلف شکل زیبای آن است مثلا در لابی هتل ها و یا پاساژها و مکان های تجاری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.
  ثبت بیش از ۲۰ رکورد لرزه‌ای در استان هرمزگان/ضرورت مقاوم‌سازی و پایدارسازی واحدهای مسکونی روستایی

همچنین در بسیاری از ساختمان‌ها دریچه‌های هوا در کنج نزدیک به کف ساختمان نصب شده و برای هوارسانی نیازمند زاویه مناسب خواهند بود. از این رو به‌کارگیری دریچه هوای خطی 15 درجه بسیار کارآمد بوده و به دکور بهتر محیط نیز کمک خواهد کرد. دریچه های خطی اسلوت به واسطه قابلیت استفاده در طول زیاد ظرفیت قابل توجهی در حجم هوادهی و یکنواختی توزیع هوا در محیط تحت دریچه اسلوت تهویه را دارند. به دلیل شکل و ظاهر دکوراتیو و قابلیت اجرا بصورت شکل های مختلف هندسی هماهنگ با محیط، این دریچه مورد استقبال زیاد از سوی مهندسین معمار قرارگرفته است. دریچه خطی اسلوت به واسطه قابلیت استفاده در طول زیاد ظرفیت قابل توجهی در حجم هوادهی و یکنواختی توزیع هوا در محیط تحت تهویه را دارند. شرکت پخش نیروی سپهر مهار در راستای به روز رسانی محصولات خود قاب دریچه اسلات را بصورت مخفی طراحی و تولید کرده است.

از دریچه اسلات متری در مکان یا فضآ هایی با ارتفاع حداقل 5 الی 6 متر میتوان استفاده کرد طبق عادت طول هر قطعه از این دریچه ها تا ۳ متر می تواند قابل تغییر باشد. برای تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن دمپر هوا اضافه کرد. محیط خارجی دریچه اسلوت به شکل یکدست خطی و قاب، طراحی و ساخته می شود. در عین حال شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم نموده است تا مشتری بتواند با توجه به رنگ محل مورد نصب رنگ درخواستی را از روی رال انتخاب نماید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاوره درباره این محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس برقرار نمایید. این محصول یکی از معروفترین انواع دریچه خطی میباشد که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود.

  مهم‌ترین دستور کار جلسه آتی شورای عالی اشتغال