دستگاه حضور و غیاب خرید دستگاه حضور غیاب افق فراویژن | bayofa

همچنین در بقیه دستگاه های حضور و غیاب ممکن است شما رمز عبورتان را فراموش کرده یا کارت خود را همراه نداشته باشید؛ اما در دستگاه های حضور و غیاب اثرانگشتی شما همیشه اجزای بیومتریک خود را به همراه داشته و می توانید از آن ها استفاده کنید. بهره مندی این سیستم ها از نرم افزار هوشمند و قوی باعث شده مدیریت بتواند ساعاتی را تحت عنوان ساعت ناهار یا ساعت جلسه تعریف کرده و به همین خاطر عدم حضور کارکنان در این ساعات ثبت نشود. این مدل از دستگاه های حضور و غیاب، تا چند سال پیش چندان شناخته شده نبودند اما امروزه خواهان بسیار زیادی داشته و به همین علت فروش دستگاه حضور و غیاب انگشتی رشد چشمگیری پیدا کرده است. با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب امکان ثبت مرخصی و کسر مرخصی استفاده شده از مرخصی مانده، امکان ثبت ماموریت پرسنل، ثبت تردد فراموش شده، ثبت و محاسبه میزان اضافه کار، ثبت کسر کار (تاخیر در ورود یا تعجیل در خروج) و … با استفاده از نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب می توان به راحتی و بدون اتلاف زمان، تردد پرسنل را بررسی و بر اساس آن حقوق و دستمزد را با کمترین میزان خطا در محاسبات پرداخت نمود.

دستگاه حضور و غیاب خرید دستگاه حضور غیاب افق فراویژن | bayofa لازم به ذکر است که ورژن استاندارد نرم افزار محاسبه کارکرد و حقوق و دستمزد رایگان است. سلام دوست عزیز، در زمان تعریف و ثبت اولیه اطلاعات کاربر (چهره، اثر انگشت، کارت و رمز)، دستگاه کاربر را بر اساس کد تعریف شده شناسایی خواهد کرد. در صورتی که اثر انگشت جدید کاربر، برای شناسه عددی قبلی کاربر ثبت شود، اطلاعات و ثوابق تردد حفظ خواهد شد. بنابراین برای حل شکل لازم است که اثر انگشت جدید برای کاربر با همان کد شناسایی قبلی تعریف شود.

  • البته که متاسفانه با توجه به شرایط تحریم، امکان خرید این دستگاه وجود نداره و به ناچار جایگزین مناسب برای مشاغل سخت و صنعتی، همان دستگاه شاسایی چهره است.
  • زیرا سیستم، ویژگی های منحصر به فرد هر کارمند را ثبت می کند و کارمندان نمی توانند به جای یکدیگر قرار بگیرند.
  • استفاده از سیستم ساعت‌زنی اداری با توجه به امکان مدیریت دقیق و دسترسی به گزارش‌های تردد مانع از هدر رفت هزینه و افزایش نظم حضور پرسنل در محل کار خواهد شد.
  استاندار همدان: ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی در شهر همدان به مرحله اجرا رسید

این موضوع در رابطه با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی بیش از سایر دستگاه های حضور و غیاب صدق می کند. چرا که در این نوع از سیستم حضور و غیاب، کاربر به طور مستقیم با سنسور دستگاه در تماس بوده و هر کاربر حداقل یک بار آن را لمس می کند. با توجه به این مطلب و با استفاده از سنسور تشخیص اثرانگشت می توان اثرانگشت پرسنل را اسکن و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره نمود. در هنگام ثبت تردد به محض قرار دادن انگشتی که از قبل در حافظه دستگاه ذخیره شده است بر روی سنسور، دستگاه حضور و غیاب با مقایسه اثرانگشت مجاز بودن فرد برای تردد را تایید خواهد کرد. در اکثر دستگاه های حضور و غیاب امکان تعریف چند اثرانگشت برای یک فرد وجود دارد تا در صورت آسیب دیدن یک اثرانگشت امکان ثبت تردد با سایر اثر انگشت ها وجود داشته باشد.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره ،اثر انگشت ، رمز و کارت MD-40

بعضی از دستگاههای حضور و غیاب یک گزارش بسیار ساده به شما میدن که به نظر من وبسایت مجله حضور و غیاب خیلی کاربردی نیست. فاکتورهای زیادی در انتخاب شما تاثیر گذار هستند مثل بودجه، سلیقه، تعداد کاربر، محل نصب و… برای اینکه خرید خوب و رضایت بخشی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله نکات طلایی در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. میزان کارکرد و یا مرخصی توسط نرم افزار های حضور و غیاب و با استفاده از اطالاعات خامی که دستگاه حضور غیاب به ما میدهد محاسبه میگردد.

  افزایش امید برای بازگشت پول‌ها!

فراتکنو عرضه کننده نرم افزار ها و دستگاه های